CALL CENTAR

- radi unapređenja sustava, telefonske linije su isključene do 6.10.

BESPLATNA ISPORUKA

za narudžbe iznad 250 kn

ROK ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT

besplatno preuzimanje u trgovini

R1 račun

potrebno se registrirati kao pravna osoba

PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
17.03.2022.

SVE ŠTO TREBA ZNATI O MOVE TO ZERO POKRETU BRANDA NIKE

Brand Nike sve više pažnje privlači Move to Zero kampanjom koja za cilj ima očuvanje životne sredine i borbu protiv klimatskih promjena. Danas vam otkrivamo sve detalje koje trebate znati o ovom društveno odgovornom projektu. 

Move to Zero je putovanje na koje je brand Nike krenuo s ciljem dostizanja nulte količine ugljikovog dioksida i otpada. Kampanja je pokrenuta s jedinstvenim ciljem - doprinos i zaštita budućnosti sporta.

Kampanja je nastavak duboke posvećenosti branda da doprinese održivosti i vođena je vjerovanjem da zaštita planete istovremeno znači očuvanje sporta od klimatskih promjena.

Svjedoci smo nevjerojatnih temperaturnih promjena širom svijeta. Broj dana s temperaturama koje dostižu više od 30° C na globalnom nivou povećao se za 25 % od 1980. godine te klimatske promjene osjećamo svi, a naročito profesionalni sportaši. 

Mnoge države SAD su, vođene zabrinjavajućom statistikom, usvojile određena pravila kako bi igrači bili sigurni u sve toplijim i vlažnim uvjetima. Uvjeti podrazumijevaju kraće treninge, nošenje prilagođenije opreme, pa čak i otkazivanje utakmica. Ukoliko se taj trend nastavi, prema trenutnim procjenama, klimatske promjene mogle bi do 2050. godine smanjiti vrijeme provedeno na terenu za čak dva mjeseca (u dijelovima Louisiane, Teksasa i Mississippija).

Za one koji se bave sportovima na snijegu postoji opasnost od doslovnog gubitka igrališta! Prosječan broj dana idealan za profesionalno i kvalitetno bavljenje snowboardingom širom svijeta smanjio se za 7% tokom posljednjih 30 godina. Do 2050. broj dana bi se mogao smanjiti za 11 do 22%.

Move to Zero je pravi odgovor za te promjene!

Pokret podrazumijeva mnogobrojne aktivnosti i obaveze poput uklanjanja plastike za jednokratnu upotrebu u Nike kampovima širom svijeta i pokretanje različitih diskusija dizajnerske zajednice posredstvom platforme nikecirculardesign.com.

Svi napori udruženi su sa programima za razvoj materijala, zahvaljujući kojima je od 2010. godine reciklirano 6,4 milijarde plastičnih boca sakupljenih s različitih deponija. Upravo od tih materijala napravljeni su sjajni nogometni dresovi i kompleti. Maratonsko putovanje branda Nike sve više se ubrzava u logističkim centrima koji pokreću obnovljivi izvori energije.

KLJUČNE MOVE TO ZERO INICIJATIVE

1. Brand Nike će do 2025. godine sve svoje objekte napajati 100%obnovljivom energijom.

2. Nike će smanjiti emisiju ugljikovog dioksida u svom globalnom lancu opskrbljivanjem za 30%do 2030. godine, u skladu sa Pariškim sporazumom iz 2015. godine.

3. S deponija se u proizvodnju preusmjerava 99% cjelokupnog otpada. Modeli koji su izrađeni od recikliranih materijala mogu se pronaći i u našoj ponudi

4. Pored toga, Nike na godišnjem nivou s deponija preusmjeri više od milijardu plastičnih boca kako bi se njihovom reciklažom dobila vlakna za nove dresove i gornjišta Flyknit tenisica. 

5. Programi Reuse-A-Shoe i Nike Grind otpad pretvaraju u nove proizvode, igrališta, staze za trčanje i terene.

Ne čekajte više ni sekunde, budite dio EcoVision promjene.

Sport Vision tim 

 

Trenutno nema komentara

Slični članci

06.
Oct.
2022.
Novosti
Cijeli asortiman snižen je do outlet cijena!
03.
Oct.
2022.
Novosti
U zagrebačkom Vintage Industrial Pubu održana je press konferencija povodom završetka treće faze plivanja projekta #RokOtok do svih 50 hrvatskih nasel...