Pretraži stranicu
SVE ŠTO TREBA ZNATI O MOVE TO ZERO POKRETU BRANDA NIKE
Magazin
17.03.2022.
Magazin

SVE ŠTO TREBA ZNATI O MOVE TO ZERO POKRETU BRANDA NIKE

17.03.2022.

Brand Nike sve više pažnje privlači Move to Zero kampanjom koja za cilj ima očuvanje životne sredine i borbu protiv klimatskih promjena. Danas vam otkrivamo sve detalje koje trebate znati o ovom društveno odgovornom projektu. 

Move to Zero je putovanje na koje je brand Nike krenuo s ciljem dostizanja nulte količine ugljikovog dioksida i otpada. Kampanja je pokrenuta s jedinstvenim ciljem - doprinos i zaštita budućnosti sporta.

Kampanja je nastavak duboke posvećenosti branda da doprinese održivosti i vođena je vjerovanjem da zaštita planete istovremeno znači očuvanje sporta od klimatskih promjena.

Svjedoci smo nevjerojatnih temperaturnih promjena širom svijeta. Broj dana s temperaturama koje dostižu više od 30° C na globalnom nivou povećao se za 25 % od 1980. godine te klimatske promjene osjećamo svi, a naročito profesionalni sportaši. 

Mnoge države SAD su, vođene zabrinjavajućom statistikom, usvojile određena pravila kako bi igrači bili sigurni u sve toplijim i vlažnim uvjetima. Uvjeti podrazumijevaju kraće treninge, nošenje prilagođenije opreme, pa čak i otkazivanje utakmica. Ukoliko se taj trend nastavi, prema trenutnim procjenama, klimatske promjene mogle bi do 2050. godine smanjiti vrijeme provedeno na terenu za čak dva mjeseca (u dijelovima Louisiane, Teksasa i Mississippija).

Za one koji se bave sportovima na snijegu postoji opasnost od doslovnog gubitka igrališta! Prosječan broj dana idealan za profesionalno i kvalitetno bavljenje snowboardingom širom svijeta smanjio se za 7% tokom posljednjih 30 godina. Do 2050. broj dana bi se mogao smanjiti za 11 do 22%.

Move to Zero je pravi odgovor za te promjene!

Pokret podrazumijeva mnogobrojne aktivnosti i obaveze poput uklanjanja plastike za jednokratnu upotrebu u Nike kampovima širom svijeta i pokretanje različitih diskusija dizajnerske zajednice posredstvom platforme nikecirculardesign.com.

Svi napori udruženi su sa programima za razvoj materijala, zahvaljujući kojima je od 2010. godine reciklirano 6,4 milijarde plastičnih boca sakupljenih s različitih deponija. Upravo od tih materijala napravljeni su sjajni nogometni dresovi i kompleti. Maratonsko putovanje branda Nike sve više se ubrzava u logističkim centrima koji pokreću obnovljivi izvori energije.

KLJUČNE MOVE TO ZERO INICIJATIVE

1. Brand Nike će do 2025. godine sve svoje objekte napajati 100%obnovljivom energijom.

2. Nike će smanjiti emisiju ugljikovog dioksida u svom globalnom lancu opskrbljivanjem za 30%do 2030. godine, u skladu sa Pariškim sporazumom iz 2015. godine.

3. S deponija se u proizvodnju preusmjerava 99% cjelokupnog otpada. Modeli koji su izrađeni od recikliranih materijala mogu se pronaći i u našoj ponudi

4. Pored toga, Nike na godišnjem nivou s deponija preusmjeri više od milijardu plastičnih boca kako bi se njihovom reciklažom dobila vlakna za nove dresove i gornjišta Flyknit tenisica. 

5. Programi Reuse-A-Shoe i Nike Grind otpad pretvaraju u nove proizvode, igrališta, staze za trčanje i terene.

Ne čekajte više ni sekunde, budite dio EcoVision promjene.

Sport Vision tim 

 

Slični članci

19.
Apr.
Akcija u Sport Vision-u
ZABIN-ČETVRTAK donosi 10% i 20% popusta!
28.
Mar.
Novosti
Svaki drugi ponedjeljak u mjesecu u partnerskim trgovinama od 18:00h do 20:00h čeka te jedinstvena ponuda!
27.
Mar.
Novosti
S proljetnim danima stiže potreba za novim sportskim aktivnostima i za novom sportskom opremom, a Sport Vision je osigurao da prođeš što p...
26.
Mar.
Novosti
Jedna od tema o kojima se najviše raspravlja u fitness industriji je kardio i gubitak masnoće. Ono što ljude najviše zanima je da li je ...
25.
Mar.
Novosti
Donacija koja budi nadu! Kupnjom u Sport Vision trgovini pomozi Crvenim Nosovima u humanitarnoj inicijativi!!      
19.
Mar.
13.
Mar.
Novosti
Nešto “novo i uživo” 18. ožujka u Zagrebu!
12.
Mar.
Novosti
Sport Vision pripremio je vrhunsku tjednu akciju uz Sport&Bonus loyalty karticu!
06.
Mar.
Novosti
SPORT&BONUS je loyalty program koji pruža različite pogodnosti kupcima!
29.
Feb.
Trčanje
Otkrivamo koje su to inovacije i prednosti ovih tenisica u odnosu na prethodne i zbog čega ćete ih zavoljeti već na prvi korak.