Brand Nike sve više pažnje privlači Move to Zero kampanjom koja za cilj ima očuvanje životne sredine i borbu protiv klimatskih promjena. Danas vam otkrivamo sve detalje koje trebate znati o ovom društveno odgovornom projektu.
Move to Zero je putovanje na koje je brand Nike krenuo s ciljem dostizanja nulte količine ugljikovog dioksida i otpada. Kampanja je pokrenuta s jedinstvenim ciljem - doprinos i zaštita budućnosti sporta.
Kampanja je nastavak duboke posvećenosti branda da doprinese održivosti i vođena je vjerovanjem da zaštita planete istovremeno znači očuvanje sporta od klimatskih promjena.
Svjedoci smo nevjerojatnih temperaturnih promjena širom svijeta. Broj dana s temperaturama koje dostižu više od 30° C na globalnom nivou povećao se za 25 % od 1980. godine te klimatske promjene osjećamo svi, a naročito profesionalni sportaši.
Mnoge države SAD su, vođene zabrinjavajućom statistikom, usvojile određena pravila kako bi igrači bili sigurni u sve toplijim i vlažnim uvjetima. Uvjeti podrazumijevaju kraće treninge, nošenje prilagođenije opreme, pa čak i otkazivanje utakmica. Ukoliko se taj trend nastavi, prema trenutnim procjenama, klimatske promjene mogle bi do 2050. godine smanjiti vrijeme provedeno na terenu za čak dva mjeseca (u dijelovima Louisiane, Teksasa i Mississippija).
Za one koji se bave sportovima na snijegu postoji opasnost od doslovnog gubitka igrališta! Prosječan broj dana idealan za profesionalno i kvalitetno bavljenje snowboardingom širom svijeta smanjio se za 7% tokom posljednjih 30 godina. Do 2050. broj dana bi se mogao smanjiti za 11 do 22%.
Move to Zero je pravi odgovor za te promjene!
Pokret podrazumijeva mnogobrojne aktivnosti i obaveze poput uklanjanja plastike za jednokratnu upotrebu u Nike kampovima širom svijeta i pokretanje različitih diskusija dizajnerske zajednice posredstvom platforme nikecirculardesign.com.
Svi napori udruženi su sa programima za razvoj materijala, zahvaljujući kojima je od 2010. godine reciklirano 6,4 milijarde plastičnih boca sakupljenih s različitih deponija. Upravo od tih materijala napravljeni su sjajni nogometni dresovi i kompleti. Maratonsko putovanje branda Nike sve više se ubrzava u logističkim centrima koji pokreću obnovljivi izvori energije.
KLJUČNE MOVE TO ZERO INICIJATIVE
1. Brand Nike će do 2025. godine sve svoje objekte napajati 100%obnovljivom energijom.
2. Nike će smanjiti emisiju ugljikovog dioksida u svom globalnom lancu opskrbljivanjem za 30%do 2030. godine, u skladu sa Pariškim sporazumom iz 2015. godine.
3. S deponija se u proizvodnju preusmjerava 99% cjelokupnog otpada. Modeli koji su izrađeni od recikliranih materijala mogu se pronaći i u našoj ponudi.
4. Pored toga, Nike na godišnjem nivou s deponija preusmjeri više od milijardu plastičnih boca kako bi se njihovom reciklažom dobila vlakna za nove dresove i gornjišta Flyknit tenisica.
5. Programi Reuse-A-Shoe i Nike Grind otpad pretvaraju u nove proizvode, igrališta, staze za trčanje i terene.
Ne čekajte više ni sekunde, budite dio EcoVision promjene.
Sport Vision tim