RAD KORISNIČKE SLUŽBE

radnim danom od 10h do 15h

BESPLATNA ISPORUKA za narudžbe iznad 250 kn
Rok ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT besplatno preuzimanje u trgovini
PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
18.03.2021.

ŽELITE POČETI S TRENINGOM, A NE ZNATE KAKO? Donosimo par savjeta.

Većinu nas je zimski period dosta ulijenio, što je rezultiralo i po kojim kilogramom viška, ali i neobjašnjivim umorom. Ukoliko želite da „prekinete niz“ neaktivnih dana i pokrenete svoje tijelo – pravi je trenutak za to! Na vama je da odlučite da li će to biti vježbanje kod kuće ili na otvorenom i spremite se za akciju! Donosimo vam nekoliko praktičnih savjeta.

 

Credits: runtastic.com

 

PRONAĐITE INSPIRACIJU ZA TRENING I POSTAVITE CILJ

Koliko puta ste pomislili da počnete s treningom kako biste izgubili onih famoznih 5kg viška? Priznajte, kojom brzinom ste od te ideje i odustali? Većina obično pronalazi izgovore vezane za nedostatak vremena, mnoštvo obaveza ili se jednostavno suočavate s gubitkom motivacije.

Ključ je u promjeni točke gledišta. Umjesto da razmišljate o gubitku kilograma, razmislite o tome šta zapravo želite postići time – da li to bolja forma, više energije, veća produktivnost na poslu ili više fizičke fleksibilnost, na vama je da odredite.

Potražite inspiraciju u vama i oko vas, postavite dugoročne i kratkoročne ciljeve - a usput nabavite i novu opremu za trening kako biste se dodatno motivirali.

 

 

POČNITE MALIM KORACIMA I PRATITE SVOJ NAPREDAK U TRENINGU

Usredotočite se na kratkoročne ciljeve. Napravite plan treninga za jednu sedmicu i potrudite se da taj plan ispoštujete. Sljedećeg tjedna, napravite korak dalje – uvedite još jedan trening, dodatnu seriju ponavljanja određenih vježbi ili dodatnih 5 minuta kardio treninga.

Pratite svoj napredak od samog početka. Zapišite svoje rezultate na papir ili pratite uz pomoć neke od popularnih fitness aplikacija. Budite ponosni na svaku minutu vježbanja koju dodate u svoj raspored.

Ukoliko ste početnik u vježbanju, pogledajte na koji način možete kreirati svoj plan treninga:

 

OČEKUJTE SMETNJE I SPREMITE „PLAN B“

Preskakanje treninga iz bilo kojeg razloga ne bi vas trebalo izbaciti iz igre. Svi doživljavaju neuspjehe. Često i na početku, nakon prvih 2-3 tjedna. Važno je da te smetnje detektirate i ne odustajete.

Evo nekoliko savjeta kako prebroditi tzv.krizu na treningu“:

  1. Planirali ste trening, ali nemate energije? Napravite pauzu od redovnog vježbanja. Ukoliko vas obuzima osjećaj prevelikog umora, ne dajte da vas to obeshrabri, nego izdvojite barem 10 minuta za brz i lagan trening koji će pokrenuti vaše tijelo ili razmislite o uvođenju jutarnjih rutina za bolji početak dana.
  2.  Osjećate stres ili izgubljenu motivaciju za trening? To je normalna pojava i dosta vježbača se u nekom momentu susretne s tim. Priuštite sebi „slobodan dan“ i kvalitetno se naspavajte.
  3. Propustili ste nekoliko treninga i osjećate se loše zbog toga? Razmislite o tome što je uzrok tome – da li je to prebukiran raspored, naporan dan ili neki drugi osjećaj? Pokušajte izvući lekciju iz toga, jer takve će se situacije ponavljati. Odahnite i pripremite se da nastavite tamo gdje ste stali. U toku predaha, možete donijeti nove zaključke, steći nove spoznaje ili se čak dodatno motivirati za dalje.

 

Credits: runtastic.com

 

Na kraju, najvažnije od svega je da vježbanje postane vaša svakodnevna rutina i da održite kontinuitet – jer je to važnije i od same dužine i vrste treninga. Pored toga, cilj je i da vježbanje postane zadovoljstvo i potreba, a ne obaveza.

Ukoliko se odlučite za trening, bilo na otvorenom ili kod kuće, neka to bude u kvalitetnoj opremi za trening koju možete potražiti u Sport Vision trgovinama ili online.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

21.
Sep.
2021.
Magazin
Jesen nam polako kuca na vrata. Ispratili smo ovogodišnje ljetne trendove i polako se opraštamo od ljetnih dana i tropskih stylinga.
20.
Sep.
2021.
Magazin
Kroz sport djevojčice uče važne životne vještine poput timskog rada, vodstva i samopouzdanja.
14.
Sep.
2021.
Magazin
Posjeti nas jer te čekaju fantastične prilike za uštedu.
10.
Sep.
2021.
Magazin
Do 20% popusta uz Sberbank Mastercard karticu
10.
Sep.
2021.
Magazin
Nove kopačke inspirirane su ključnim karakteristikama dobre igre: trenutnim ubrzanjem, instinktom i agilnošću.
06.
Sep.
2021.
Magazin
Treninzi snage stvaraju moćno oružje u borbi protiv viška kilograma, i to na duže staze. Evo u čemu je tajne.
31.
Aug.
2021.
Magazin
Do povratka u školske klupe ostalo je još samo nekoliko dana.