BESPLATNA ISPORUKA za narudžbe iznad 250 kn
CLICK&COLLECT besplatno preuzimanje u trgovini
PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
19.03.2020.

VJEŽBAJTE KOD KUĆE: TRENING KOJI ĆE ZA SAMO 10 MINUTA PROBUDITI VAŠE TIJELO

Ovih dana ne možemo u teretanu, a nije preporučljivo ni da treniramo vani. Međutim, to nas ne sprječava da nastavimo s vježbanjem. Iako kod kuće možda ne možete raditi treninge visokog intenziteta (mada je i to izvedivo – čitajte naše blogove i saznat ćete kako), sigurno možete izdvojiti 10 minuta svog vremena i odraditi trening koji će „probuditi“ vaše tijelo.

Ako vam ovaj program vježbi na prvi pogled djeluje jednostavno, zato što ne zahtjeva upotrebu bilo kakvih rekvizita, vježbe koje ćete raditi su itekako intenzivne i naporne. Preporučujemo da ih radite ujutro, mada možete i u toku dana, jer će vam pomoći da se dobro istegnete, ojačate mišiće i pokrenete se za ljepši početak dana. Pa da počnemo!

VIDEO – https://www.youtube.com/watch?v=diPRDW6CxWM

Dobra vijest je da vam za ovaj trening nije potrebno mnogo prostora – dovoljna je samo jedna prostirka i mjesto u stanu u kojem vam neće smetati namještaj ili drugi detalji. Ono što (možda) i nije tako dobra vijest je da se ovaj 10-minutni trening radi bez pauze. Ali, nemojte da vas to obeshrabri, jer ćete se posle njega osjećati fenomenalno. Samo ne odustajte!

Naravno, ukoliko vam je potrebna pauza, pauzirajte video, jer je njegovo trajanje usklađeno s trajanjem cijelog treninga. To znači da ćete u gornjem desnom uglu moći pratiti sat na temelju kojeg ćete znati koliko dugo treba raditi svaku vježbu.

A vježbe su:

  • duboki čučanj sa istezanjem gornjeg djela tijela,
  • široki čučanj sa iskorakom u stranu,
  • skok čučanj,
  • spuštanje u plank iz uspravnog položaja,
  • plank sa rotacijom,
  • kickback sa križanjem suprotnih ruku i nogu,
  • vježbe za gluteus,
  • sklekovi kombinirani s vježbama za istezanje,
  • plank kickback,
  • tzv. superman,
  • vježbe za donje trbušnjake,
  • trbušnjaci zvani "škarice",
  • istezanje iz ležećeg položaja,
  • obrnuti plank sa spuštanjem i podizanjem guze,
  • klasičan obrnuti plank.

I sve to za 10 minuta? Da! Svaka vježba radi se 30 sekundi, dok pojedine vježbe trebate raditi prvo jednom, a potom i drugom nogom ili rukom.

Kao što možete primijetiti, ovaj trening obuhvaća gotovo sve vježbe koje bi trebali biti dijelom vaše svakodnevne fitnes rutine, a vi svakako imate slobodu da ga malo modificirate. Važno je samo da se „naoružate“ pozitivnom energijom te kvalitetnom opremom i odjećom za trening koju ćete pronaći u našem online shop-u.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

10.
Jul.
2020.
Magazin
Super vikend popusti u Sport Visionu!
string(0) ""
string(0) ""