U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Ruksak |
Spol | Unisex |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Nosite svoju opremu za vježbanje i svakodnevne osnovne stvari sa stilom u adidas Power 6 unisex ruksaku za trening.
Svaki dan je avantura, a s ovim ruksakom ste spremni da krenete odmah.
Vaš hobi ne treba trpjeti zbog poslovnih obaveza.
Glavni pretinac s pregradom za laptop i dva vanjska džepa su dovoljno veliki da prime i sportsku opremu i svu elektroniku koja vam je potrebna za posao.
Produžite iz ureda ravno na trening ili u prirodu ne gubeći vrijeme na ponovno pakiranje.
Presvučeno dno daje posebnu izdržljivost i potporu u slučaju velikog tereta.
Kompresijske trake sa strane čuvaju stvari od prevrtanja unutar ruksaka, pa i flašica omiljenog napitka ostaje sigurna.
Unutrašnji džep s patentom čuva vrijednosti poput novčanika, telefona ili ključeva.
Mrežasta zadnja ploča osigurava protok zraka, te nema prekomijernog znojenja leđa i stvari unutar ruksaka.
100% poliestersko platno se lako održava čistim.
adidas logo krasi prednju stranu i govori o vašoj privrženosti brandu.
Dimenzija 19cm x 30cm x 46cm dovoljno je prostran da u njega smjestite sve što vam je potrebno kako biste uživali u svim dnevnim aktivnostima.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda