Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Muškarci |
Namjena | Tenis |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas SOLEMATCH BOUNCE M su muške tenisice za tenis.
Vrlo su udobne i lagane i rado ćete ih nositi tijekom svih dnevnih aktivnosti.
Izuzetno mekan uložak i tehnologija pjenastih jastučića u srednjem potplatu donose cjelodnevnu udobnost koliko god da ste u pokretu.
Gornji dio tenisice izrađen je od kombinacije izdržljivih materijala, koji se lako održavaju i otporni su na trošenje.
Mrežasta struktura gornjeg dijela od sintetike i tekstila omogućava cirkulaciju zraka, a detalji od kože daju čvrstinu.
TPU konstrukcija obavija stopalo i donosi stabilnost tijekom intenzivnih perioda igre.
Visok gumeni potplat odlično prianja na razne površine i osigurava stabilnost.
Ove tenisice možete nositi svakodnevno, u raznim prilikama, možete pješačiti i biti aktivni dok pod stopalima osjećate savršenu udobnost i ugodnost.
Pravi su izbor za sve vas koji volite i igrate tenis.
Vrhunske performanse na svim podlogama, to je cilj.
adidas vam garantira najbolju moguću kvalitetu.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.