U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Ruksak |
Spol | Unisex |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
adidas ESSENTIALS 3-STRIPES je unisex sportski ruksak.
Moderan dizajn donosi atraktivan i elegantan izgled.
Praktičan je i možete ga nositi svakog dana.
Ima posebnu prednju pregradu za laptop u kojoj je vaš kompjuter siguran i zaštićen, a nadohvat ruke.
Ruksak je napravljen od funkcionalnog poliestera, što ga čini dovoljno čvrstim i izdržljivim da u njega stavite sve vaše neophodne stvari.
Pojačano dno je presvučeno TPU zaštitom i vrlo izdržljivo i otporno na trošenje.
Bočne pregrade su vrlo funkcionalne.
Možete ih koristiti da odložite telefon ili da vam boca s vodom uvijek bude pri ruci.
Čuvene tri adidas linije već desetljećima su dio legendarnog sportskog stila.
Ovaj ruksak je jednostavno odličan izbor. Napravljen od Primegreen recikliranih materijala visokih performansi.
Na taj način čuvamo našu planetu.
adidas vam garantira najbolju moguću kvalitetu.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda