Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kopačke |
Spol | Muškarci |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Izoštrite vaša čula i podignite vašu igru na viši nivo s adidas COPA SENSE.1 FG muškim kopačkama za nogoemt.
Kopačke za nogomet, namijenjene za igru na terenu osiguraju potpunu kontrolu nad loptom u svakom trenutku.
Vrhunska koža u prednjem dijelu stopala pruža vrhunsku udobnost i osjećaj.
Njihov gornji dio je izrađen od mekane kože koja savršeno obavija zglob.
Sensepods pjena koja ispunjava mekani kožni gornji dio, drže stopalo čvrstim dok TPU potplat osigurava stabilnost, ublažava pritisak i čuva stopalo od povreda.
Pjenasti anatomski jastučići u peti ispunjavaju slobodan prostor i stvaraju kontakt između stopala i tenisice.
Vrlo udobne i lagane, omogućavaju najbolje performanse.
Ove kopačke su odličan izbor za sve vas koji volite da igrate rekreativno ili trenirate nogomet.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.