Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kopačke |
Spol | Muškarci |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas PREDATOR MUTATOR 20.1 FGsu vrhunske kopačke za nogomet.
Moderan dizajn spojen je sa sportskom funkcionalnošću.
Njihovo gornji dio je izrađeno od mekane sintetike i tekstila.
Gumeni detalji na gornjem dijelu omogućavaju još bolju kontrolu lopte i veću snagu i preciznost prilikom izvođenja slobodnih udaraca.
Gornja konstrukcija se prilagođava vašem stopalu i obavija ga na pravi način.
Performanse potplata omogućavaju da pokažete svoj raskošan talenat na travnatim terenima – na prirodnoj travi.
Upečatljiv dizajn stvoren je za upečatljivu igru.
Čuvene tri adidas linije naglašavaju pripadnost brendu.
Ove kopačke su vrhunski izbor za sve vas koji volite i igrate nogomet.
adidas PREDATOR MUTATOR 20.1 su kreirane za vrhunsku igru i velike pobjede.
Predator je gladan dominacije, pobjeda, totalne kontrole.
Volimo nogomet, igrajmo nogomet.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.