za narudžbe iznad 70 €
Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kopačke |
Spol | Muškarci |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Boja | Ljubičasta |
Sigurno zakoračite na teren u kopačkama F50 League Laceless Firm Ground. Za one koji traže brzinu i okretnost, ove kopačke dizajnirane su da podignu vaše performanse na višu razinu.
Gornjište Fiberskin ima poseban paket materijala koji nudi potporu i mekan osjećaj sa strateški postavljenim 3D linijama. Sprintgrid je 2D tisak na blatobrana koji vizualno oponaša dizajnerski element iz skupljih modela.
adidas je izradio ove kopačke upravo za modernog nogometaša i integrirao je i najnapredniju tehnologiju kako bi vam pomogao da otključate brzinu koja mijenja igru. Ove kopačke vaše su rješenje za izvrsnost na terenu, izvrsnost sa stilom i preciznošću.
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.