U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Veličine | 2-3g. |
---|---|
Obujam prsa | 54.5 |
Obujam struka | 52.5 |
Obujam bokova | 56 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Trenirka |
Spol | Djevojčice |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Bebe |
Logotipi | Sportswear |
Materijal/Tehnologija | Eco |
adidas Future Icons unisex sportski komplet za bebe namijenjen je budućim sportašima.
Najmlađi ukućani vole gledati dok obavljate svoju rutinu vježbanja?
Prenesite im ljubav prema sportu i prema adidas liniji sportske opreme, jer i oni imaju svoju rutinu- igranje cijeli dan.
Nabavite ovaj komplet i budite isti tim.
Mekana tkanina od francuskog frotira će učiniti svaki korak udobnim, bilo da puzaju ili uče hodati.
Rebrasta manžeta oko vrata se zatvara kopčom zbog lakšeg oblačenja i skidanja preko bebine glave.
Prepoznatljive 3 adidas linije na majici i hlačama ističu nasljeđen stil.
Proizvodi od pamuka podržavaju održivu proizvodnju pamuka, te kupovinom modela vi i adidas čuvate našu planetu.
Udio recikliranog materijala u izradi predstavlja mali korak u suzbijanju plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda