U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Žene |
Namjena | Tenis |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas Court Jam Control ženske tenisice za tenis dizajnirane su da dominirate na tvrdom terenu dok tribine plješću za osvojen set.
Model je udoban, a prozračni mrežasti materijal se lako prilagođava obliku stopala i daje mu da diše.
Fleksibilni Bounce srednji potplat pruža odličnu amortizaciju.
Torsion sistem u srednjem dijelu stopala vam omogućava da kontrolirate klizanje i druge bočne pokrete i time spriječite povredu.
Adituff zona je formirana posebno za žene sportašice ostavljajući prostora da igrate svoju prirodnu igru.
Vaša stopala su sigurna, kao i vaša pobjeda zahvaljujući ovoj tehnologiji izrade koja nudi izdržljivost na istrošenost.
Unutrašnjost poput čarape, osigurava savršeno prianjanje i drži stopalo i zglob na mjestu, bez mogućnosti klizanja unutar same tenisice.
Proizvod je nastao od recikliranog materijala kao dio adidasove namjere da smanji nagomilavanje plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.