Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Unisex |
Namjena | Trčanje |
Brand | Reebok |
Uzrast | Odrasli |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
Kinetička energija je ono što te pokreće da istražuješ svijet oko sebe.
Reebok ZIG KINETICA EDGE tenisice predstavljaju jedinstvenu seriju iz vrhunske ZIG kolekcije.
Vezanje i detalji koji dopunjuju vanjštini daju im prenaglašen, robustan izgled.
Gornji dio od prozračnog tekstila zaštićeno je vodootpornim premazom (DWR) koji ti dopušta da nastaviš avanturu unatoč nepovoljnim uvjetima.
Floatride Fuel revolucionarna jastučasta podrška osigurava energijom svaki korak, pružajući osjećaj odaziva tijekom kretanja.
Zig Energy Bands inovativna tehnologija potplata ima sposobnost fleksibilnog istezanja i vraćanja u prvobitni položaj, kako bi usmjerila kinetičku energiju direktno prema stopalima.
Nema stajanja, zgrabi svoj par i nastavi prema cilju još jače.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Reebok International Ltd, sa sjedištem u Kantonu, Massachusetts, SAD, je vodeći svjetski dizajner, snabdjevač i distributer sportske, fitness, lifestyle obuće, odjeće i opreme. Kao globalni brend koji inspiraciju crpi iz američke kulture, Reebok je pionir u industriji sportske opreme i ima bogato povijesno naslijeđe u oblasti sporta, vježbanja i fitnessa. Kao dio adidas grupe Reebok posluje kroz brojne divizije Reebok Brand, Reebok-CCM Hockey i Sports Licensed divizije.
Reebok slavi individualnost u sportu i životu i želi motivirati svoje potrošače da budu “fit za život” i da pristupaju fitnessu i životu sa strašću. U skladu s tim opredjeljenjem, Reebok je 2013. godine lansirao kampanju “Live with fire”, koja slavi stvarnu, autentičnu i odlučniju stranu fitnessa.
Kroz inovativan pristup fizičkim aktivnostima i proizvode zasnovane na tehnologiji koja potrošačima omogućava postići svoj maksimum, bilo da trče, bave se fitneseom ili košarkom, Reebok spaja sve one koji slično razmišljaju i dijele strast prema originalnosti i pomjeranju granica.
Reebok kreira kreativne i posebne proizvode koje promoviraju svjetski poznata lica koji su i službeni ambasadori brenda.