za narudžbe iznad 70 €
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
| Veličine | S | 
|---|---|
| Obujam struka | 75-80 | 
| Obujam bokova | 86-91 | 
| Unutarnja veličina nogavica | 81.5 | 
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
                                Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
| Karakteristika | Vrijednost | 
|---|---|
| Kategorija | Tajice | 
| Spol | Muškarci | 
| Namjena | Trening | 
| Brand | adidas | 
| Uzrast | Odrasli | 
| Logotipi | Performance | 
| Materijal/Tehnologija | Eco | 
adidas TECHFIT LONG su višenamjenske muške tajice za trening visokog intenziteta.
Njihov lagan dizajn vam pomaže da ostanete fokusirani na pokrete.
Kompresijski kroj s elastičnim pojasom pruža laganu podršku mišićima, dok AEROREADY tehnologija uklanja znoj s vaše kože.
Ostanite slobodni i sveži, čak i tijekom intenzivnih treninga u adidas TECHFIT tajicama.
Ovaj proizvod je napravljen sa Pimegreen recikliranim materijalima visokih performansi, kao dio adidas ambicije da okonča upotrebu plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.