Veličine | M | L | XL |
---|---|---|---|
Obujam struka | 81-88 | 89-96 | 97-106 |
Obujam bokova | 92-99 | 100-107 | 108-116 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kratke hlače |
Spol | Muškarci |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas FB HYPE TRAINING SHORTS muški shorts za trening je dizajniran za sve one kojima je odlazak u teretanu sastavni dio dana.
Ovaj shorts primjenjuje AEROREADY tehnologiju koja upija znoj s vaše kože i raspoređuje ga tako da se brzo suši, što znači da ćete vi ostati fokusirani na svoj trening.
Vezica na pojasu vam omogućava da sami podesite željenu širinu kako to vama najviše odgovara.
Materijal od kojeg je napravljen je blago rastezljiv tako da vam neće osporiti mobilnost dok trenirate u različitim pozama.
Za udobna trening obucite adidas FB HYPE TRAINING SHORTS muški shorts za trening.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.