U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Ruksak |
Spol | Unisex |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
adidas 4 ATHLTS unisex ruksak za trening idealan je za sve aktivnosti van kuće.
Svaki dan je avantura, a s ovim ruksakom ste spremni da krenete odmah.
Gornji i prednji džep s patent zatvaračem, nude brz pristup vašim ključevima, novčaniku i mobitelu.
Poseban vanjski pretinac drži vaš laptop sigurnim i lako dostupnim.
Dimenzija 50cm x 30cm x 16,5cm dovoljno je prostran da u njega smjestite sve što vam je potrebno da s posla odete na jednodnevno kampiranje ili dalju šetnju.
Glavni vanjski sloj od 100% najlona i unutrašnji od 100% TPE običnog tkanja svjedoči o njegovoj izdržljivosti i pod većim teretom.
Bočni džepovi koji se uvlače i izvlače po potrebi drže sitnice i vodu na dohvat ruke.
Ovaj funkcionalan ruksak je napravljen djelomično od recikliranog materijala nastalog od proizvodnog otpada i ostataka iz domaćinstva nakon konzumiranja kako bi se izbjegao veći utjecaj na životnu sredinu.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.