RAD KORISNIČKE SLUŽBE

radnim danom od 9h do 16h

BESPLATNA ISPORUKA za narudžbe iznad 250 kn
Rok ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT besplatno preuzimanje u trgovini
PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
16.12.2020.

7 VERZIJA PLANKA KOJE MOŽETE RADITI I KOD KUĆE

Priznajte da ste, kada ste prvi put gledali nekoga kako radi plank (izdržaj) pomislili: „Ma ja ću ovo lako“. A onda je došlo vrijeme da se i vi prepustite čarima ove vježbe i poslije nekoliko minuta vaši mišići su se „upalili“. Plank je definitivno jedna od najefikasnijih vježbi za cijelo tijelo koja se preporučuje svima – i početnicima i ljudima koji već dugo treniraju, zato što uključuje sve grupe mišića, doprinosi jačanju i stabilnosti core-a, a uz sve to se veoma lako i jednostavno može raditi i kod kuće.

Za sve vas koji ste već u formi, danas imamo pravu fitnes poslasticu – dinamički plank, za koji vam nije potrebna bilo kakva dodatna oprema, samo težina vašeg tijela.

Koja je razlika između klasičnog i dinamičkog planka?

Plank je vježba tokom koje koristite težinu vlastitog tijela, dok je poseban naglasak stavljen na trbušnjake i core. Veoma je važno da vaše tijelo bude potpuno u ravnini s podlogom, dok je oslonac na laktovima i nožnim prstima. U zavisnosti od toga koliko ste fizički spremni, plank možete raditi u trajanju od nekoliko sekundi do nekoliko minuta.

U videu koji slijedi pogledajte kako se pravilno izvodi tzv. Low Plank (niski plank).

 

 

U dinamičkom planku vi ste u istom položaju kao i za klasičan plank, s tim što se tokom cijelog treninga vaše tijelo pomiče. Baš kao i klasičan, i dinamički plank se ubraja u vježbe stabilizacije, ali dodatno angažira i druge mišiće, u zavisnosti od varijacije planka koju u tom trenutku radite.

Otkrivamo vam 7 različitih verzija planka koje trebate isprobati. Sve nazive vježbi ostavili smo u originalnom nazivu, kako bismo vam olakšali pretragu.

Plank to Down Dog

Ova verzija planka savršena je za veću fleksibilnost i jačanje, posebno mišića ramena, tetiva i listova. Vodite računa da vam, prilikom spuštanja u položaj za plank, tijelo bude potpuno u ravni s podlogom, odnosno da ne spuštate previše kukove, kao i da vam stopala, kukovi i ramena budu u ravni.

Side Plank Oblique Crunch

Vaši bočni trbušnjaci su ključni zbog toga što se prostiru cijelom bočnom stranom trbuha i obavijaju donji dio leđa. Zbog toga je Side Plank Oblique Crunch veoma korisna vježba – ona direktno targetira bočne trbušnjake i predstavlja pravi izazov za održavanje stabilnosti i kontrole. Dok izvodite ovu vježbu, vodite računa da vam je tijelo potpuno ravno, odnosno da su vam ramena, kukovi i stopala u istoj ravni, a ruka o koju se oslanjate pod uglom od 90 stupnjeva.

Side Plank Knee to Elbow

Ako vam izdržaj u bočnom planku nije dovoljan, onda ovu vježbu definitivno „začinite“ tako što ćete se oslanjati na jednu nogu, dok ćete drugu savijati u koljenu i spajati s laktom druge ruke, koja je prethodno bila iznad vaše glave. Odradite ovu vježbu najbrže što možete i vidjet ćete kako vam cijelo tijelo „gori“.

Low Plank Twist

Ova vježba je kod nas poznata i kao ruski plank. Imajte na umu samo da, prilikom okretanja tijela s jedne na drugu stranu, nikako ne smijete dodirivati pod, već vaše tijelo svo vrijeme treba biti izdignuto. Vodite računa da vam prilikom izvođenja vježbe stopala, kukovi i ramena budu u istoj ravni.

Extended Inchworm

Vježba koja na prvi pogled djeluje potpuno jednostavno, ali kada je krenete raditi... Aktivira mišiće ruku i ramena, a još više aktivira gornje trbušnjake, zbog čega je savršena za definiranje čuvenog sixpack-a. Vodite računa samo da, prilikom spuštanja u malo dalji plank, „hod na rukama“ ne radite s prevelikim razmacima.

High Plank Shoulder Taps

Dok izvodite ovu verziju planka, vodite računa da vam tijelo bude potpuno fiksirano u tom položaju, a da su samo ruke te koje se mijenjaju, odnosno, koje su aktivne.

Reverse Inchworm

Za razliku od prethodnog Inchworm-a, u ovoj vježbi su ruke te koje su statične, dok se donji dio tijela i noge kreću po podlozi. Na taj način aktivirate ruke, ramena, ali i sve trbušne mišiće, pa nema sumnje da će vas ova vježba dobrano umoriti i oznojiti.

Bilo da ovih dana trenirate vani ili kod kuće, ne izostavite plank iz svog treninga. Ne dozvolite da vam predstojeća blagdanska sezona poremeti plan treninga. A ukoliko vam je potrebna bilo kakva dodatna oprema, pronađite je u našim trgovinama ili online.

GIF and video credit: runtastic.com

Sport Vision tim

 

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

22.
Jul.
2021.
Magazin
Tropske temperature ne moraju nužno ograničavati bavljenje sportom.  Iskoristite svježije dane, kao i niže temperature tokom jutra i večeri i izdvojite ...
14.
Jul.
2021.
Magazin
Trendovi se mijenjaju, ali Air Max tenisice ostaju omiljene bez obzira na sezonu. Ovo su modeli koje želimo sada!
13.
Jul.
2021.
Magazin
Odaberite jedan od ovih kupaćih kostima i izgledajte ženstveno, elegantno i graciozno na plaži ili bazenu ovog ljeta.
10.
Jul.
2021.
Magazin
Do 20% popusta uz Sberbank Mastercard karticu
06.
Jul.
2021.
Magazin
Vrijeme je da svoju ljetnu kolekciju upotpunite baš ovim modelima. Imamo sjajne prijedloge za vas!
01.
Jul.
2021.
Magazin
Odlični popusti do 50% čekaju te u Sport Visionu
30.
Jun.
2021.
Magazin
Spajanje novih 17 otoka u prekrasnu priču o putovanjima, ekologiji i ljubavi