Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kopačke |
Spol | Unisex |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas X Speedflow.3 MG su unisex univerzalne kopačke za nogomet namijenjene za igru na prirodnoj ili sintetičkoj travi.
Od ideje u glavi, preko kopačke, do lopte i nazad.
Tako teče nogometna igra.
Ove X nogometne kopačke omogućavaju vam brzinu i udobnost, dok Speedskin polu prozirni gornji dio pruža osjećaj da kopačke prate prirodan položaj vašeg stopala i osiguraju vam lak prolaz pored protivnika na terenu.
Ispod gornjeg dijela nalazi se svestrano gazište koje omogućava veliko ubrzanje na prirodnoj travi i umjetnim terenima.
Kroj koji obavija stopalo čvrsto i sigurno drži nogu tijekom igre, tijekom svih okreta i naglih trzaja, pa ste tako uvijek za korak ispred protivnika.
Višeslojni potplat pruža odlično prianjanje na svim generacijama umjetne trave.
Ovaj proizvod je napravljen od recikliranih materijala kao dio adida inicijative za okončanjem plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.