Veličine | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|
Obujam prsa | 87-92 | 93-100 | 101-108 | 109-118 |
Obujam struka | 75-80 | 81-88 | 89-96 | 97-106 |
Obujam bokova | 86-91 | 92-99 | 100-107 | 108-116 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Jakna |
Spol | Muškarci |
Namjena | Outdoor |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Boja | Zelena |
Logotipi | Performance |
Prijenosna jakna koja se može pakirati s laganom izolacijom Primaloft za udobnost u svim uvjetima. Vodootporni vanjski materijal štiti od lagane kiše, a vrhunska izolacija zadržava toplinu čak i u mokrim uvjetima. Ova jakna se lako oblači kao sloj, što ju čini idealnim pratiteljem bez obzira na to što vam dan sprema. Nosite je preko majice umjesto džempera, ili kao sloj ispod vodootpornog vanjskog sloja za dodatnu zaštitu. Izrađena od najmanje 70 % recikliranih materijala, ova izdržljiva, svestrana jakna neizostavan je komad koji se lako pakira u vlastiti džep za pohranu. Bez obzira na vaš cilj, spremni ste krenuti.
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.