Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Djeca |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Bebe |
Logotipi | Originals |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas NMD 360 su unisex dječje tenisice za bebe, dobro poznatog izgleda i kvalitete.
Novi pogled na adidas kultnu NMD liniju.
Ove dječje tenisice kombiniraju vrhunsku tehnologiju s uzvišenim stilom.
NMD 360 slip-on tenisice ističu se rastezljivim jednodjelnim gornjim dijelom od tekstila, a inspiraciju su pronašle u tenisicama za trčanje.
EVA jastučić, OrthoLite® i Fitfoam unutrašnja postava i Adifit uložak pružaju beskrajnu udobnost, odličnu amortizaciju i vraćaju energiju u mala stopala.
Tenisice su plitkog profila i zahvaljujući rastezljivom tekstilu lako se oblače i skidaju.
Napravljen od niza recikliranih materijala, ovaj gornji dio ima najmanje 50% recikliranog sadržaja.
Ovaj proizvod predstavlja samo jedno od naših rhešenja da pomognemo u zaustavljanju plastičnog otpada.
Gumeni potplat pruža odlično prianjanje, što je posebno važno za bebe koje uče hodati.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.