Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Muškarci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Originals |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas Adi 2000 muške tenisice za svaki dan donose odvažan izgled adidas nasljeđu.
Glomazne tenisice za skateboard su obilježile početak 2000. godina.
Novi vijek donosi želju za promjenama i izražava buntovnički stav koji se prenosi i na modne trendove.
Novi adidas model želi da vizualno donese duh tog doba, jer je inspiriran nasljeđem i terenima za skateboard.
Osigurajte sebi adidas Adi 2000 muške tenisice i vratite se dva desetljeća u nazad.
Boje modela donose svježinu na kožnom gornjem dijelu.
Kvaliteta izrade i mrežasta podloga na gornjem dijelu čine da stopalo bude suho i svježe.
Tekstilna postava poput čarape grli stopala i pruža neophodnu udobnost.
Udio materijala je nastao reciklažom sadržaja nastalog od proizvodnog otpada i ostataka iz domaćinstva nakon konzumiranja kako bi se izbjegao štetan utjecaj na životnu sredinu.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.