U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Žene |
Namjena | Outdoor |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas Terrex Agravic Flow ženske tenisice za trail trčanje, podjednako dobre i za kamenite i za šumske staze.
Proizvod dolazi iz linije proizvoda adidas End Plastic Vaste, koja je napravljena od recikliranih materijala.
Lagani, mrežasti gornji dio održava odgovarajući nivo prozračnosti, dok je srednji potplat napravljen od ultra lagane, dobro upijajuće Lightstrike EVA pjene i potiče brzinu i agilnost na neravnom terenu.
Ravne vezice eliminiraju točke pritiska na boku, zahvaljujući čemu pružaju dobro pristajanje i udobnost.
Potplat je napravljen od vrlo izdržljive Continental™ gume, koja zahvaljujući svojim svojstvima pruža odlično prianjanje i na mokrim i na suhim površinama.
Njegov gazeći sloj s posebnim žljebovima dodatno poboljšava stabilnost i prianjanje na različitim površinama.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.