Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Muškarci |
Namjena | Trčanje |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas ULTRABOOST 20 su muške tenisice za trčanje koje su dizajnirane u suradnji s NASA-om.
Ove lagane i udobne muške tenisice odgovarat će vam tijekom trčanja ili dnevnih šetnji.
Ovaj model je inspiriran ARTEMIS programom i posjeduje NASA detalje na jezičku i gazištu.
Srednji potplat je od Boost pjene koja nudi poboljšani odaziv uz svaki vaš korak.
Potplat je napravljen od Continental™ gume koja se odlično pokazuje u svim vremenskim prilikama.
Mrežasti gornji dio je od recikliranih materijala i omogućit će vam idealnu prozračnost.
Tekstilna postava vam pruža dodatnu udobnost tijekom cjelodnevnog nošenja.
Korišteni su Primeblue reciklirani materijali za gumeni potplat i gornji dio.
Obarajte osobne rekorde u ULTRABOOST muškim tenisicama za trčanje.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.