za narudžbe iznad 70 €
Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Muškarci |
Namjena | Outdoor |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Boja | Siva |
Logotipi | Performance |
Bilo da ste u nizini ili na planini, na suhome ili mokrome, ove cipele adidas Terrex Trailmaker 2.0 spajaju lakoću i udobnost trkače tenisice s dodatnom potporom i prianjanjem planinarske obuće. Srednja visina cipele jamči stabilnost gležnja na neravnim stazama, a GORE-TEX membrana vodootpornu, prozračnu pokrivenost za istraživanje u svim uvjetima. Mekani potplat pruža dugotrajnu udobnost kako biste zadržali fokus na stazi ispred sebe. S vanjskim potplatom od gume Continental™, ove cipele jamče udobno prianjanje na kamenitom terenu. Zavežite ih i krenite u avanturu bez obzira na uvjete.
Odabirom recikliranih materijala možemo oporabljati gotove materijale što nam pomaže u smanjenju količine otpada. Korištenje obnovljivih materijala pomaže nam da prestanemo ovisiti o ograničenim resursima. Naši proizvodi izrađeni od mješavine recikliranih i obnovljivih materijala sadrže najmanje 20 % tih materijala.
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.