pon-pet 9:00 - 16:00 sati
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 50€
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Štitnici za potkoljenice |
Kategorije | EQU |
Spol | Muškarci |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas X Speedportal unisex štitnici za potkoljenicu idealni su za nogometne utakmice i treninge, jer vas čuvaju od povreda zahvaljujući podesivom prianjanju i savršenoj fiksaciji.
adidas asortiman sportske opreme vam daje brzinu i bolje performanse, ali ćete morati da se branite od onih koji žele da zaustave vaše munjevito trčanje.
Štitnici za potkoljenicu su napravljeni od lagane, ali čvrste plastike koja se prilagođava obliku vaših nogu.
Anatomski dizajn prati konture potkoljenice i osigurava bolje pristajanje.
Ova nogometna oprema omogućava optimalno kretanje, dok EVA jastučići pomažu apsorpciji udarca.
Kopčanje pomoću čičak trake drži štitnik čvrsto na mjestu i odgovara individualnim zahtjevima.
Dio materijala je nastao reciklažom sadržaja nastalog od proizvedenog otpada i ostataka iz domaćinstva nakon konzumiranja, kako bi se izbjegao veći utjecaj na životnu sredinu, što je adidas doprinos očuvanju naše planete.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Nužni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcioniranje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke značajke i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu uporabe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitetu i sadržaj ponuđenih usluga. Detaljnije o kolačićima.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetitelja kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na sudjelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr. Detaljnije o kolačićima.