Veličine | M |
---|---|
Obujam struka | 73-78 |
Obujam bokova | 98-103 |
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kratke hlače |
Spol | Žene |
Namjena | Trening |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas Power Aeroready 2-in-1su muške hlačice s kojim vježbanje postaje lakše.
Zatvorite oči i dobit ćete energiju da prođete kroz najteže vježbe.
Ove adidas hlačice osiguravaju da vam ništa ne stoji na putu.
Unutrašnje hlačice podržavaju vaše mišiće i ima spojene šavove kako bi se smanjilo trljanje.
Vanjske hlačice su napravljene od rastezljive, satenske tkanine za jedva vidljiv osjećaj koji ide gdje god da radite.
Oba sloja imaju AEROREADI kako bi bili suhi i fokusirani na svoje ciljeve.
Napravljen od niza recikliranih materijala i najmanje 70% recikliranog sadržaja, ovaj proizvod predstavlja samo jedno od naših rješenja za pomoć u okončanju plastičnog otpada.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.