Veličine |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Kratke hlače |
Spol | Muškarci |
Namjena | Košarka |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
adidas DON RG muške kratke hlače za košarku će vam dati udobnost i kvalitetu na košarkaškom terenu.
Ove kratke hlače su inspirirane nevjerojatnom igrom Damiana Lilarda.
Materijal od kojeg su napravljene je nevjerojatno mekan i pasat će vašoj koži, što je vrlo važno dok vi vodite svoju ekipu do pobijede.
Badge eof Sport logo na nogavici svima stavlja do znanja da je košarka vaš omiljen sport i da ste vi dio adidas obitelji.
AEROREADY tehnologija upija znoj s vaše kože i raspoređuje ga tako da se on što brže suši, kako biste ostali suhi i fokusirani na svoj trening ili utakmicu.
Obucite adidas DON RG muške kratke hlače za košarku i pružite sebi vrhunski kvalitetu i udobnost u svakom trenutku.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.