Veličine |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO PRAVILNO ODREDITI VELIČINU? Uzmite metar, zapišite mjerenja i usporedite s našom tablicom veličina.
Držite metar vodoravno kako biste izmjerili:
1. Prsa, oko najšireg dijela
2. Struk, oko najužeg dijela
3. Kuk, oko najšireg dijela, držeći stopala blizu jedno uz drugo
Držite metar okomito kako biste izmjerili:
4. Unutarnji šav, od međunožja do poda
5. Visinu, od vrha glave do poda, zadržavajući ravno držanje
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Majica s kapuljačom |
Spol | Žene |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Originals |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi proizvođača |
Indikator veličine | Navedena na proizvodu |
adidas Always Original lifestyle ženska majica dizajnirana za udobnost, ugodnost i toplinu.
Dio kolekcije koja slavi višedimenzionalnost ženstvenosti, ova ženska majica s okruglim izrezom ima razigrane panele na vezanje sa strane koji se mogu zatezati ili otpustiti i daju svršenu personalizaciju.
Napravljen od udobne i mekane dvostruko pletene tkanine koja u dodiru s tvojom kožom daje svršenu udobnost.
Rebraste manžete sprječavaju neželjeno kretanje i prodiranje hladnog zraka.
Ova majica s čipkastim detaljima ima vezice, na mjestu gde je obično patent, koje daju ležeran izgled.
Kupovinom naših proizvoda od pamuka pomažete održivu proizvodnju organskog pamuka u svijetu.
Djelimično je napravljen i od recikliranih materijala.
Vrlo koristan komad odjeće lako će pronaći put do tvog ormara i još lakše ćeš ga uklopiti u tvoj sportsko elegantni stil.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.