RADNO VRIJEME CALL CENTRA

radnim danom 9:00 - 14:00

BESPLATNA ISPORUKA

za narudžbe iznad 250 kn

ROK ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT

besplatno preuzimanje u trgovini

R1 račun

potrebno se registrirati kao pravna osoba

PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Novosti
06.04.2017.

Rolanje je IN! Krenite već danas!

Jeste li znali da rolanjem trošite skoro isto kalorija kao i trčanjem? U sat vremena možete potrošiti čak 420 kalorija!

Rolanje kao idealna proljetna aktivnost uvelike pomaže, osim boljem fizičkom izgledu, mentalnoj relaksaciji i reduciranju stresa. Provjerite ponudu Action rola na LINKU.

 

Zašto je rolanje in?

Fitness stručnjaci savjetuju da bi se žene trebale rolati barem četiri puta tjedno po sat vremena, a muškarci pet puta tjedno. Ako želite učvrstiti mišiće nogu, imati čvršću i zategnutiju stražnjicu i povećati kondiciju, rolanje je pravi izbor za vas! Uz to izvrsno je za trošenje kalorija i topljenje masnih naslaga nastalih ove zime. Sigurni smo da ćete primijetiti kako si svaki tjedan redovitim vježbanjem poboljšavate cirkulaciju, te uz pravilnu prehranu i unos tekućine, rješavate celulita.

Ako ste iskusni roler, predlažemo da si pojačate opterećenje mišića ruku i stavite uteg na zglob ruke. Već neko vrijeme je popularno izvođenje vježbi s malim opterećenjem (bučicama ili utezima 1-2 kg) dok rolate.

Tijekom rolanja, noge gurate u stranu, čime se posebno jačaju bočni mišići stražnjice. Osim toga, što ste više savijeni u koljenima, biti će veća aktivacija mišića nogu i stražnjice. Rolanje možete kombinirati s vježbanjem u teretani, grupnim treninzima što će sigurno pozitivno djelovati  na ubrzanu promjenu tijela do željenog izgleda.

 

Provjerite ponudu rola online na LINKU.

Trenutno nema komentara

Slični članci