Pretraži stranicu
Adidas izbacio trening liniju za svaki tip ženskog tijela
Novosti
23.03.2021.
Novosti

Adidas izbacio trening liniju za svaki tip ženskog tijela

23.03.2021.

U nemilosrdnoj težnji da sport pripada svima, bez obzira na dob, društveno-ekonomsku i kulturnu pozadinu ili sportske sposobnosti, danas Adidas najavljuje Watch Us Move – dugoročnu kampanju stvorenu kako bi se bolje podržala sve žene u sportu.

Aimee Arana, generalna menadžerica, Global Training odjela u adidasu, izjavila je: "Vjerujemo da bi sport trebao biti dostupan - i predstavnik – svih, a ove godine ubrzavamo napore kako bismo osigurali da bude poticajan prostor za žene. Kampanja Watch Us Move prekretnica je za adidas; to je naše obećanje da ćemo slaviti i podržati sve žene stvaranjem proizvoda koji će vas držati u pokretu, a ujedno otvaramo naše platforme onima koji utiru put. Imali smo stvarne, otvorene i iskrene razgovore sa ženama širom svijeta o stvarima koje nedostaju i što možemo učiniti bolje. Taj suradnički pristup bio je ključan za razumijevanje potreba nedovoljno zastupljenih zajednica; onih koji se ne prepoznaju u tradicionalnim prostorima sporta i wellnessa, niti su u mogućnosti pronaći učinkovitu trening odjeću izgrađenu prema njihovim specifičnim potrebama."

U sklopu kampanje, adidas će narednih par godina pomicati granice i predstavljati inovacije na području proizvoda koje su izravno informirane uvidima stečenim opsežnim slušanjem i istraživanjem. Ova vježba rasvijetlila je neke od prepreka s kojima se žene suočavaju kod kretnji prilikom vježbanja.

Opremljeni tim znanjem, adidasovi dizajneri i inženjeri rade na razvoju trening odjeće koja uklanja probleme s kojima se suočavaju takve zajednice; skromni kupaći kostimi, uska izvedba koja vam pomaže da nastavite s treningom i tijekom mjesečnice i obuća za trening izrađena sa ženskom anatomijom u fokusu. Kampanja je započela dolaskom adidasove najaktivnije aktivne odjeće do sada, Formotion.

Kolekciju Formotion razvio je ženski dizajnerski tim kako bi pružio maksimalnu podršku, istovremeno nudeći udobno pristajanje koje neprimjetno funkcionira s tijelom u pokretu.

Uzimajući inspiraciju iz tehnologije shapewear, čvrsta kompresija - stvorena nakon godina razvoja - na temelju mapiranja tijela i istraživanja pokreta kako bi se isporučila precizna podrška tamo gdje je najpotrebnija. Zone kompresije imaju različite intenzitete i strateški su postavljene oko struka i bokova za oblikovanje, dok visoko rastezljiva pletena tkanina oko nogu i bokova omogućuje slobodu kretanja bez suzdržavanja u uvjetima visokog intenziteta.

Josefine Aberg, potpredsjednica za design proizvoda u adidas-u, izjavila je: "Kako smo započeli s putovanjem stvaranja, pitali smo žene iz cijelog svijeta kako se žele osjećati kada vježbaju, a osjećaj samopouzdanja pojavio se više puta. Mnoge to povezuju s nošenjem neudobne odjeće koja ih koči kada se bave sportom ili kod vježbanja, i na to kako se osjećaju prilikom kretanja. Ovom kolekcijom željeli smo da se žene osjećaju sigurno i snažno, a opet ugodno – oslobađajuće, umjesto ograničeno, uz samopouzdanje pri svakim pokretom.“

Novu adidas Formotion potraži u Sport Vision trgovinama ili na webu klikom OVDJE.

Slični članci

07.
Jun.
Novosti
Svaki drugi ponedjeljak u mjesecu u partnerskim trgovinama od 18:00h do 20:00h čeka te jedinstvena ponuda!
16.
May.
Novosti
Naša outdoor ponuda je postala bogatija za još jedan novi brend. Predstavljamo vam Mammut - ime koje je već desetljećima dobro poznato u svijet...
02.
May.
Novosti
U Sport Vision trgovinama od 2. do 12. svibnja uz kupnju 2 ili više artikala punih i sniženih cijena odabranog asortimana očekuje te -30% popusta...
23.
Apr.
Novosti
Sport Vision Srijeda donosi ti ekskluzivnu ponudu u Sport Vision trgovinama!
28.
Mar.
Novosti
Svaki drugi ponedjeljak u mjesecu u partnerskim trgovinama od 18:00h do 20:00h čeka te jedinstvena ponuda!
27.
Mar.
Novosti
S proljetnim danima stiže potreba za novim sportskim aktivnostima i za novom sportskom opremom, a Sport Vision je osigurao da prođeš što p...
26.
Mar.
Novosti
Jedna od tema o kojima se najviše raspravlja u fitness industriji je kardio i gubitak masnoće. Ono što ljude najviše zanima je da li je ...
19.
Mar.
13.
Mar.
Novosti
Nešto “novo i uživo” 18. ožujka u Zagrebu!
12.
Mar.
Novosti
Sport Vision pripremio je vrhunsku tjednu akciju uz Sport&Bonus loyalty karticu!