Možda nisu rock ni pop zvijezde, ali diljem svijeta broje milijune obožavatelja. adidas ili Nike? Pitanje na koje je teško dati odgovor jer oba brenda desetljećima vode bitku za prevlast na tržištu te među publikom. No, kako je sve zapravo počelo...
''Impossible is nothing''
Braća Dassler tvrtku su osnovala u Njemačkoj nakon Prvog svjetskog rata, a veliku slavu stekli su za vrijeme Olimpijskih igara 1936. godine kada su upravo oni dizajnirali tenisice za Jesseja Owensa. Nakon rata, braća se razilaze te brand konačno dobiva ime prepoznatljivo dan danas – adidas ('Adi' prema nadimku osnivača, Adolfa, a 'Das' prema prezimenu).
Tri paralelne crte adidas loga obilježile su brojne generacije, no jeste li se ikada pitali zašto baš tri crte? Prilikom prvog dizajna, tenisice su sadržavale dvije crte koje su služile iz čistog tehničkog razloga – da zadrže oblik i dizajn tenisice. Nakon što su se braća razišla, Adolf nije mogao zadržati identitet prijašnjih modela te se pretpostavlja da je upravo zbog toga dodana treća crta.
adidas bismo mogli prozvati najjačim sportskim brandom u Europi, no na svjetskoj sceni ipak zauzima drugo prijestolje. Sportski i lifestyle modeli uvukli su se pod kožu mnogim ljubiteljima sportske obuće i odjeće, a sponzorirali su i brojne nogometne klubove poput Bayern Munchena, Manchester United, Real Madrid, Chelsea... Unutar branda adidas također se nalazi Reebok i TaylorMade – adidas golf.
''Just do it''
Ovaj američki brand zauzima najvišu stepenicu na svjetskom sportskom tronu. Možda svoj uspjeh mogu zahvaliti upravo svom imenu jer Nike je u grčkoj mitologiji bila božica pobjede.
Jeste li se ikada pitali što zapravo znači naizgled jednostavan logo, ''kvačica'' koju će prepoznati svaka osoba na planeti? Nike logo zapravo predstavlja pokret i brzinu, a dizajnirao ga je student za 35$ dok se danas vrijednost branda broji u bilijunima. Godine Nike-u očito jako dobro pristaju.
Nike je mlađa tvrtka u odnosu na rivala iz naše priče - osnovan je 1964. godine. No, tvrtka se isprvo zvala Blue Ribbon Sports, a prodavali su još jedan poznati sportski brand – Asics. Nike se povezuje s brojnim sportašima i poznatim osobama, no osoba koju je trabalo najviše istaknuti je Michael Jordan.
Jedna od zanimljivijih stvari o nastanku prvih Nike modela tenisica za trčanje povezane su s, pomalo nevjerojatno – tosterom. Ne radi se bilo kakvom tosteru, već o tosteru za vafle jer se jednom od osnivača Bowermanu upravo takav toster činio kao odličan alat za dizajniraje potplata od kaučuka za tenisice za trčanje.
Koji vam logo više odgovara, čija vam se priča više sviđa, čiji slogan više odgovara vašem karakteru i čiji modeli su po vašoj mjeri? Teško je odlučiti, no možda će vam odgovor na pitanje dati ovaj test – kada uđete u trgovinu, na kraju uvijek završite ispred police s adidas ili Nike ponudom?
Ostale ocjene
Adidas su kvalitetnije i udobnije tenisice od Nike-a. Nije ni Nike loš, no oni su previše orjentirani na "image" (šminku) koji se oslanja na agresivnom marketingu (propagandi), a manje na udobnosti, kvaliteti i performansama. Stoga će za mene Adidas i Asics biti uvijek ispred Nike-a.
Nike
Adidas smatram boljim brendon jer vec o davnina tezi klasicnosti i kvaliteti.Oduvijek je old school dok je nike po meni vise sminka,kricave boje,manja kvaliteta a i skuplje cijene.
Samo Nike!! ✔
U mojoj obitelji Adidas se prenosi generacijama, bilo za slobodno vrijeme, sport ili rekreaciju, svaka čast konkurentu ali ADIDAS je jednostavno najbolji.
Za mene nema dileme - ADIDAS forever
Adidas bez premca
Uvijek ADIDAS
Adidas najbolji i najkvalitetniji je skupi ali uvjek adidas
Slični članci
Nastojimo biti što precizniji u opisu proizvoda, prikazu slika i samih cijena, ali ne možemo garantirati da su sve informacije kompletne i bez grešaka. Svi artikli prikazani na stranici su dio naše ponude i ne podrazumijeva se da su dostupni u svakom trenutku. Cijene na webu nisu nužno iste kao cijene u trgovinama. Webshop može imati popuste namijenjene isključivo web kupcima.
Raspoloživost robe možete provjeriti pozivom Call Centra na 072 800 400
Placanje karticama
Uskoro u prodaji
Nužni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcioniranje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke značajke i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Detaljnije o kolačićima.
ovi kolačići obično imaju datum isteka daleko u budućnost i tako će ostati u vašem pregledniku, dok ne isteknu, ili dok ih ručno ne izbrišete. Koristimo trajne kolačiće za funkcionalnosti kao što su “Ostanite prijavljeni” tickbox, što korisniku olakšava pristup kao registriranom korisniku. Također koristimo trajne kolačiće da bi bolje razumjeli navike korisnika, da možemo poboljšati web stranicu prema vašim navikama. Ova informacija je anonimna – ne vidimo individualne podatke korisnika. Kolačić koji se koristi je site_cookie_info i pohranjuje se godinu dana.
Detaljnije o kolačićima.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetitelji komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu uporabe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitetu i sadržaj ponuđenih usluga. Detaljnije o kolačićima.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetitelja kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na sudjelovanje, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr. Detaljnije o kolačićima.