RAD KORISNIČKE SLUŽBE

radnim danom od 9h do 16h

BESPLATNA ISPORUKA za narudžbe iznad 250 kn
Rok ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT besplatno preuzimanje u trgovini
PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
23.09.2019.

BACK TO GYM: 5 SAVJETA KAKO DA SE VRATITE TRENINGU NAKON DUGE PAUZE

Mnogo je lakše odustati od teretane nego se vratiti u nju, zar ne? Ako ste ovog ljeta imali dužu pauzu i zaboravili kako izgleda jak trening ili ste imali povredu zbog koje ste bili primorani pauzirati vježbanje, sada je pravo vrijeme za Back to Gym. Kako? Tako što ćete vježbanje učiniti zanimljivijim  uz ovih 5 savjeta za povratak u teretanu!

NE OČEKUJTE DA ĆE TRENING BITI NA ISTOM NIVOU KAO PRIJE PAUZE

Bez obzira na to da li trčite na traci, dižete utege ili se bavite Crossfit-om, velika pauza u treningu može mnogo utjecati na vašu snagu i agilnost. Ali, ne brinite, to ne znači da se nećete moći vratiti u prvobitnu formu ili je čak unaprijediti! To samo znači da, kod povratka u teretanu, trebate smanjiti težinu utega, trčati na traci kraći period i imati malo duže pauze. To je potpuno normalno i ne treba vas brinuti ili obeshrabriti.

Dobra vijest je ta da će, ovoga puta, vaši mišići brže doći u formu koju ste prvobitno postigli, jer tijelo pamti, pa će i dolazak u idealnu formu biti mnogo brži nego kada ste prvi put krenuli u teretanu.

BUDITE STRPLJIVI OD ONOG TRENUTKA KADA ODLUČITE DA SE VRATITE TRENINGU

Znamo da spoznaja da ne možete podići težinu koju ste prije mogli ili da ne možete trčati istom brzinom kao prije može obeshrabriti, ali ako ste imali dugu pauzu u treningu, strpljenje je ključ vašeg uspjeha. Maksimalno iskoristite snagu i energiju koju imate i vjerujte u sebe, jer će vas strpljenje i kontinuitet dovesti u željenu formu. Jednom kada to postignete, možete nastaviti dalje i formu podići na još viši nivo.

NE PRETJERUJTE S TRENINGOM

Nikako, ali nikako ne pokušavajte da sve vježbe koje vam padnu na pamet uradite u jednom dahu. Držite se nekoliko vježbi za različite dijelove tijela i postepeno povećavajte broj serija i ponavljanja.

OČEKUJTE DA ĆETE BITI UMORNI

Bol i umor neizostavni su prilikom povratka u teretanu. Baš zato ne treba forsirati do krajnjih granica. Međutim, ni bol ni umor neće trajati dovijeka, pa ćete poslije tjedan ili dva već primijetiti napredak i uvidjeti da vam vježbe koje ste u početku radili s naporom, tada idu od ruke. Obavezno se istežite poslije svakog treninga i unosite što više vitamina.

ANGAŽIRAJTE PROFESIONALNOG TRENERA

Bilo bi dobro da, tijekom prvog mjeseca povratka u teretanu nakon duže pauze, angažirate profesionalnog trenera koji će vam dati prave savjete i vježbe koje će vas postepeno vratiti u formu. Iako će vas to koštati malo više nego što ste spremni uložiti, taj ulog itekako vrijedi jer će vam savjeti profesionalnog trenera olakšati svaki trening.

I u ovoj misiji smo vam najveći saveznik, zato ne propustite priliku da pogledate našu ponudu muške i ženske obuće, odjeće i opreme brendova Nike, adidas, Champion, Under Armour za povratak u teretanu.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

03.
Dec.
2020.
Magazin
Popusti na nesniženi i već sniženi asortiman!
string(0) ""
string(0) ""