radnim danom 9:00 - 14:00

za narudžbe iznad 30 €

3 do 5 radnih dana

besplatno preuzimanje u trgovini

potrebno se registrirati kao pravna osoba

do 12 rata bez kamata

u roku od 14 dana

Magazin
02.01.2023.

SPORTSKE NOVOGODIŠNJE ODLUKE KOJE ĆETE U 2023. GODINI ZAISTA I OSTVARITI

Vjerovatno ne postoji bolji trenutak za postavljanje novih planova i ciljeva koje želimo ostvariti, od Nove godine. Ona nas potiče na to da prekinemo sa lošim i uspostavimo nove navike, kao neka vrsta sviježeg početka. Među postavljenim ciljevima često se nalaze i sportske odluke. Netko želi smršaviti, netko steći kondiciju, novu rutinu i stil života, a netko da se jednostavno i fizički i psihički osjeća bolje.

Sport je jedan od načina da cjelokupno psihičko i fizičko zdravlje podignemo na viši nivo. Isto tako, ako niste pretežno sportski tip, vrlo lako te novogodišnje odluke mogu pasti u vodu. I svi se pitaju, šta je potrebno učiniti kako bi stekli novu sportsku rutinu.

Realni planovi

Zapitajte se za početak, šta je to što zaista želite i budite realni. Ako ste se ugledali na neku od mnogobrojnih internet zvijezda te želite izgledati isto, sjetite se svaki put da društvene mreže često prikazuju nerealnu sliku. Čak i ako neka osoba zaista izgleda fit, iza toga su sati i dani treninga, odricanja i discipline. Da li ste i vi spremni na to? Ako veći dio dana provodite na poslu ili ste prezauzeta mama, zaista nije realno da možete cijeli dan provesti u teretani. Isto tako, zapitajte se koji su vaši ciljevi. Da li vam je samo važno da smršavite? Ili da se zategnete, da steknete bolje držanje, zaustavite bolove u leđima? Da li vam je važno da se disciplinirate, jer rutina u vaš život unosi mir? Možda samo želite poraditi na društvenom planu, upoznati nove ljude, ili naučiti funkcionirati u timu. Šta god od toga izabrali, važno je da je to nešto što želite baš vi, a ne neko drugi.

Mali koraci

Nemojte očekivati rezultate preko noći. Kako bi ostvarili bilo koji od sportskih ciljeva koji ste sebi postavili, potrebno je vrijeme. I ono što je važno, vaša sportska odluka ne mora biti značajna promena. To može biti i odluka da se malo više krećete, da vožnju automobila ili gradskog prijevoza zamijenite šetnjom, vožnju lifta stepenicama, popodne u gradu zamjenite izletom u prirodi, na sviježem zraku. Ukoliko imate bebu i ne možete toliko izlaziti, postoje vježbe koje kod kuće možete raditi sa njom. Danas ima toliko izbora kada je u pitanju fizička aktivnost kojom se želite baviti, da možda na neke i zaboravljate. To ne mora biti samo trening u fitness centru, timski sportovi i vježbe sa osobnim trenerima. Da li ste razmišljali o tome koliko pozitive vašem tijelu, ali i duhu može doneti vožnja biciklatrčanje u prirodi, plivanjeplaninarenjeskijanjeklizanjebrzo hodanjejoga...

Ne mora sve biti naporno i zahtjevno. Nekada je uživanje bolje od napora za mišiće, a rezultati podjednako isti. Sve se računa.

Motivacija

Kako pronaći motivaciju ako ste odučili kako ćete npr. ustajati ranije i istrčite određenu rutu prije nego što krenete na posao? Ili je vaš cilj da nakon posla provedete sat vremena u teretani, vikendom prepodne da idete na jogu, ili jednodnevno planinarenje kao bijeg iz grada, a radije biste bili u krevetu, kod kuće i ispred TV-a. Naučnici tvrde da je našem mozgu potreban 21 dan kako bi usvojio novu naviku. Zato je važno da ne odustajete. Zacrtajte sebi cilj na kraći vremenski period, pohvalite sebe za svaki, pa i najsitniji uspijeh jer sve su to male pobjede. Kada se budete osjećali malo bolje, kada vas leđa ne budu više boljela i kada budete imali bolje držanje, shvatiti ćete da ste na dobrom putu. Da ne pričamo o gubitku težine, zategnutim mišićima, o spokoju koji unosi nova rutina. Onda ćete teže pasti u zamku povratka starim i nezdravim navikama.

Odustajanje nije opcija

Odustajanje je često, ali ovog puta probajte to prihvatiti kao nešto privremeno. To što ste danas propustili trening ili pojeli nešto nezdravo, nije razlog za odustajanje. Prihvatite svoje nesavršenosti kao normalnu stvar i nastavite dalje sa zacrtanim planom. Više ćete sebe cijeniti ako pokleknete, a onda opet ustanete. Isto tako, mnogi od nas lako odustanu i prije nego što su počeli, iz brojnih razloga. Npr. želite se baviti nekom aktivnošću, a nemate sve potrebne uvijete ni opremu. Za početak, važno je nabaviti osnovnu opremu, a zatim je „nadograđujete“ kako bi ušli u rutinu. Sjajno je trčati u punoj opremi, ali vam je za početak potrebno da imate samo dobre tenisice za trčanje. Nabavite dobre cipele za planinarenje, a ruksak i garderoba mogu za početak biti nešto što već imate. Za trčanje, brzo hodanje i planinarenje vam nije potrebna članarina u fitnes klubu. Jogu i pilates, kao i druge vježbe možete izvoditi kod kuće. Jedna prostirka, udobne tajice i dobra volja. Kada su članarine u pitanju, postoje benefiti koje mnogi fitnes centri nude, a koje možete koristiti. Ako je vaš izgovor da nemate vremena, razmislite koje vam to bespotrebne aktivnosti u toku tijedna oduzimaju vrijeme, pa ih zamjenite sportskim aktivnostima.

Rezultati kao poticaj da ne odustajete

Kao u svemu, pa i u novim sportskim rutinama, važni su rezultati. Postavite sebi ciljeve na tjednom i mjesečnom nivou. Rezultati se lako mijere ukoliko je vaš cilj da smršavire i zategnete se. Ipak, ukoliko su vaši ciljevi drugačiji i teže mjerljivi, postavite sebi pitanje nakon mjesec dana – da li se osjećam bolje, da li sam zadovoljan sobom, da li bolje spavam, imam više snage, zdrav apetit... Svaki potvrdan odgovor je znak da ste uspjeli. I ono što je najvažnije – bolje jedna zdrava navika na duže staze, nego potpuni i isforsirani preokret, koji na duže vrijeme ne opstaje.

Današnji tempo života nam pruža veoma malo slobodnog vremena, pa je izbor kako ga iskoristiti težak. Ali kada pogledate sve benefite koje vam donosi sport, uvrstiti ćete ga u svoju rutinu. Neka ova godina bude baš ona u kojoj ste odlučili da sportska aktivnost bude dio vašeg života, na duge staze.

 

Sport Vision tim

Trenutno nema komentara

Slični članci

24.
Jan.
2023.
Magazin
Vrijeme je da ugrabiš nove sportske komade na odličnom popustu!