RADNO VRIJEME CALL CENTRA

radnim danom 9:00 - 14:00

BESPLATNA ISPORUKA

za narudžbe iznad 250 kn

ROK ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT

besplatno preuzimanje u trgovini

R1 račun

potrebno se registrirati kao pravna osoba

PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
23.02.2022.

ADIDAS PREDSTAVIO NOVI MODEL LEGENDARNE KOPAČKE

Novu godinu omiljeni sportski brand počinje lansiranjem novog modela svoje legendarne adidas Predator Edge kopačke čijem dizajnu se od samih početaka pristupa prema zahtjevima sporta kojem je namijenjena.

Predator linija ove sezone predstavlja ZONE SKIN, inovaciju koja olakšava kretanje tijekom igre. Rebrasta guma na gornjem dijelu kopačke omogućava lakšu manipulaciju loptom i daje igračima prednost te samopouzdanje da guraju igru prema naprijed. Ova visoko precizna inovacija stvorena je da istakne vještinu i ljepotu nogometa. Nadopunjena je nizom novih funkcija koje omogućavaju maksimalnu udobnost i kretanje kako bi se omogućila svestrana kontrola igre.

Novi FACET FRAME na potplatu kopačke pruža stabilnost za snažno kretanje na terenu. Okvir kopačke osigurava raspored težine igrača prema prednjem dijelu, poboljšavajući prijenos snage pri udaru lopte.

“Od 1994. pomjeramo granice inovacija kroz naš PREDATOR dizajn, osiguravajući da adidas kopačke budu vrhunac moderne tehnologije. Ali PREDATOR je više od obične kopačke. PREDATOR je sinonim za kultne nogometne trenutke i nose ih i nosiće ih velikani igre te nove generacije igrača koje dokazuju da ništa nije nemoguće, kako na terenu tako i izvan njega“, rekao je Artur Markowski, adidas football product manager.

PREDATOR nasljeđe nastavlja se sa novom generacijom igrača koja ostavlja svoj trag u sportu. PREDATOR EDGE , na globalnom nivou, nosit će ih neki od najpoznatijih svjetskih nogometaša, ali i nogometašica uključujući Wendie Renard, Christiane Endler, Abby Dahlkemper i Toni Duggan, koje ruše sve stereotipe kako bi unaprijedile svoju igru na terenu. Upravo to je adidasova misija za stvaranje bolje budućnosti. Fokusirati se na tri područja: održivost, vjerodostojnost i uključivost koja znači i uključivanje žena u sport. Stoga je adidas proširio ugovor s UEFA-om na ženski EURO i Ligu prvaka.

Nove adidas kopačke dostupne su u Sport Vision trgovinama, kao i online.

Trenutno nema komentara

Slični članci

13.
Sep.
2022.
Magazin
D-UTORAK donosi do 20% popusta
06.
Sep.
2022.
Magazin
Tko kaže da trčanje ne može biti i opuštajuće?!