BESPLATNA ISPORUKA

za narudžbe iznad 250 kn

ROK ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

R1 račun

potrebno se registrirati kao pravna osoba

CLICK&COLLECT

opcija trenutno nije omogućena

PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
26.10.2021.

TRČANJE ILI PRESKAKANJE VIJAČE, ŠTO NAJBRŽE DOVODI DO ŽELJENIH REZULTATA?

Svaka vrsta fizičke aktivnosti dovodi naše tijelo i duh u savršen balans. Redovno vježbanje doprinosi smanjenju masnih naslaga, gubitku viška kilograma, dovodi do reguliranja krvnog pritiska i nivoa šećera u krvi, jača naš imunološki sustav. Treninzi utječu na smanjenje stresa i pospješuju oslobađanje hormona sreće, endorfina i serotonina. Benefita je mnogo, ali su potrebni i disciplina, volja, vrijeme, dosljednost i kontinuitet…

Tenisice za trening su spremne, ali kako odabrati efikasan kardio trening koji ne iziskuje ni mnogo novca, a ni mnogo vremena? Odgovor se krije u tekstu koji slijedi.

VJEŽBAJTE BILO GDJE I UZ MINIMALNA FINANCIJSKA ULAGANJA

Zbog užurbanog načina života i nedostatka slobodnog vremena, uvijek tražimo najjednostavnija rješenja koja su i najpovoljnija. Dva rješenja koja se logično nameću su trčanje ili preskakanje vijače. Ulaganja su minimalna, a rezultat koji se postiže poslije samo mjesec dana vježbanja je neprocjenjiv.

Ukoliko je vaš izbor trčanje, potreban vam je par dobrih tenisica i staza, dok će vam za preskakanje biti potreban još jedan mali rekvizit – vijača. Sjajno je to što za oba tipa treninga mjesto birate sami i svoj termin za vježbanje lako možete uklopiti u prenatrpani dnevni raspored.

I trčanje i preskakanje vijače spadaju u kardio treninge, ali se postavlja pitanje koja vježba je efikasnija u gubljenju viška kilograma i sagorijevanju masnih naslaga? Odgovor vas može iznenaditi!

TRČANJE ILI PRESKAKANJE VIJAČE – ŠTO JE BOLJE?

Stručnjaci su jednoglasni kada je u pitanju trčanje umjerenog intenziteta. Ono jača srce, cijeli krvožilni sustav i pluća, pojačava izdržljivost i čini da se osjećate energičnije tokom dana. Ukoliko želite preoblikovati svoju figuru i smršaviti, uključite bar jednom tjedno trening snage kako bi se lakše formirala mišićna masa. Zašto? Zato što treninzi snage pomažu u izgradnji, jačanju i oblikovanju mišića, a mišići sudjeluju u sagorijevanju kalorija.

Ako vam je važno da smršavite, unos broja kalorija mora biti manji od broja kalorija koje trošite prilikom treninga (kalorijski deficit). Potrebno je sagorjeti oko 3500 kalorija kako biste izgubili 500 g masti. To znači da ako želite da izgubite 1 kg tjedno, što se smatra zdravim mršavljenjem, potrebno je eliminirati 500 kalorija dnevno smanjenjem unosa hrane, pored gubljenja onih koje ćete sagorjeti tokom vježbanja.

Isto važi i za kardio treninga, a to je preskakanje vijače. Za razliku od trčanja, vježbe s vijačom spadaju u kategoriju treninga visokog intenziteta – HIIT, jer se vježbe izvode punim intenzitetom u kraćim vremenskim intervalima, te su efikasnije u sagorijevanju masti.

HIIT trening podrazumijeva veći broj ponavljanja istog pokreta koji gađa jednu grupu mišića. Vježbe se izvode u intervalu između 30 i 60 sekundi, nakon čega se prelazi na drugu vježbu, s tim da je pauza između njih vrlo mala (do 10 sekundi). Tako se tijelo ne oporavlja potpuno, a puls se ne vraća u stanje mirovanja. Zbog brzog tempa i jakog intenziteta, masti se brže tope a mišićna masa povećava.

Zaključak je sljedeći, trčanje podrazumijeva vježbanje sa stalnim povišenim otkucajima srca u dužem vremenskom intervalu, dok preskakanje vijače iziskuje brži tempo u naletima, što omogućava sagorijevanje kalorija u kraćem vremenskom periodu.

I TRČANJE I PRESKAKANJE VIJAČE JE SIGURNO I EFIKASNO

Trčanje je dostupno svima, doprinosi stjecanju forme i ubrzavanju metabolizma, ali ukoliko ste početnik, potrebno je da postepeno uđete u formu. To ćete postići najprije laganim trčanjem na kratkim dionicama, a potom povećavati kilometražu i tempo.

Postepeno stjecanje kondicije je sigurna preventiva od povrijede ligamenata i zglobova, dok istovremeno navikavate srce i mišiće na nove potrebe. Preporuka je da trčite jedan sat laganim tempom, tri do četiri puta tjedno. Ukoliko vam je potrebna dodatna motivacija, stalno mijenjajte staze, kako vam trčanje ne bi bilo monotono.

I trčanje i preskakanje vijače mogu biti dio kondicijskog treninga i zagrijevanja. Preskakanje vijače doprinosi koordinaciji pokreta, održavanju ravnoteže, jačanju stopala… Aktivira mišiće listova, ruku, ramenog pojasa, jača ligamente i gluteus. Za njega je potreban jedan mali dio opreme, koji ne zauzima prostor, nudi mnoštvo mogućnosti i raznolikost u vježbanju – dupli preskoci sa skokovima unaprijed i unazad, trčanje u mjestu, preskoci na jednoj nozi itd.

Pustite mašti na volju i postavljajte sebi nove izazove svakodnevno. Izazov je još veći ukoliko vježbate u paru! Vijača je sjajan rekvizit koji se lako spakira u sportsku torbu i možete je preskakati bilo kad i bilo gdje. Svakoga dana, bez izgovora!

VJEŽBANJE I ZDRAVE NAVIKE KAO STIL ŽIVOTA

Loša fizička aktivnost ne postoji ukoliko se pravilno i sigurno izvodi. Eksperimentirajte. Mijenjajte vježbe. Bitno je da izaberete onu koja odgovara vašim potrebama i preferencijama i da u svojoj odluci budete dosljedni. Fokusirajte se na zdrav način života kako biste se osjećali bolje i sretnije.

Stvaranje zdravih navika znači svakodnevnu rutinu vježbanja koja podrazumijeva redovnost. Trening i te kako može biti zabavan uz malo kreativnosti. Upustite se u krug stvaranja zdravih životnih navika i vidjet ćete da nije teško koliko se ponekad čini. Učinite svoj trening dinamičnim, zabavnim. Neka bude i kratak, ali efikasan. Nema odustajanja. Zdravlje nam je svima imperativ!

Dinamičnost i raznovrsnost u treningu možete unijeti i sjajnom opremom za trening ili trčanje, koju ćete pronaći u našim trgovinama ili naručiti online. U njoj možete vježbati bilo kad i bilo gdje.

Sport Vision tim

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

22.
Nov.
2021.
Magazin
Čekaju te najveći Black Week popusti i to cijeli tjedan! Iskoristi
17.
Nov.
2021.
Magazin
U Sport Vision trgovinama i na web shopu počeo je Mid Season Sale!
17.
Nov.
2021.
Magazin
Oporavak mišića nakon treninga jednako je važan kao i sam  trening.
16.
Nov.
2021.
Magazin
U mojem sportu su dio najčešće problematike predrasude prema ženama, s čime se i sama svakodnevno susrećem.
10.
Nov.
2021.
Magazin
Do 20% popusta uz Sberbank Mastercard karticu
21.
Oct.
2021.
Magazin
Neka u tvom ormaru zavladaju svjetski brandovi!
14.
Oct.
2021.
Magazin
Savršen je u svakom smislu te riječi, bilo da radite ili se opuštate u udobnosti svoga doma.
12.
Oct.
2021.
Magazin
D-UTORAK donosi do 30% popusta
12.
Oct.
2021.
Magazin
Mislim da ovaj sport testira tvoju upornost, gradi disciplinu i uči te boljoj organizaciji.