RAD KORISNIČKE SLUŽBE

radnim danom od 10h do 15h

BESPLATNA ISPORUKA za narudžbe iznad 250 kn
Rok ISPORUKE

3 do 5 radnih dana

CLICK&COLLECT besplatno preuzimanje u trgovini
PLAĆANJE NA RATE

do 12 rata bez kamata

POVRAT ROBE

u roku od 14 dana

Magazin
06.09.2021.

MORATE LI SVAKOG DANA RADITI KARDIO TRENING KAKO BISTE IZGUBILI KILOGRAME?

Za svakog od nas prva asocijacija na mršavljenje je trening visokog intenziteta i dugotrajni kardio trening, trud i snažna volja za postizanjem željenih rezultata. Međutim, fitnes stručnjaci i liječnici upozoravaju nas da ne upadnemo u zamku beskrajnih kardio treninga jer nam neće donijeti rezultat koji očekujemo. Kardio trening važan je dio plana vježbanja, ali morate imati mjeru. Treninzi ne moraju trajati satima, niti na njih moramo trošiti svu svoju energiju. Baš suprotno. Treninzi bi trebali biti redoviti, trebali bi trajati optimalno i trebali bi nas iz dana u dan "puniti" dobrom energijom i osjećajem lakoće.

MORATE LI SVAKOG DANA RADITI KARDIO TRENING ZA MRŠANJE?

Prema riječima stručnjaka, odgovor na ovo pitanje je jednostavan i glasi NE. Dugo trčanje na traci ili stazi, nordijsko skijanje, biciklizam ili brzo hodanje mogu biti veliki saveznici u topljenju masti, ali samo ako se izvode prema dobro osmišljenom planu vježbanja. Stručnjaci inzistiraju na tome da ćete postići najbolji učinak pri mršavljenju kombiniranjem vježbi snage i kardio treninga. Pažljivo odabrana oprema za trening može biti odličan saveznik u postizanju vaših ciljeva. Zahvaljujući tajicama za trening sa svojstvima kompresije, aktivnim majicama i udobnim tenisicama za trening ili trčanje koje vraćaju energiju svakim dodirom površine, još lakše ćete vaš plan vježbanja provesti u djelo.

Poznato je da kardio trening trenutno dovodi do najboljeg sagorijevanja kalorija, što nije slučaj s treningom snage. Kardio trening na početku daje brze rezultate, no kasnije dolazi do stagnacije, dok trening s utezima ili vlastitom težinom dovodi vaše tijelo u stanje "borbe" s viškom masti i kalorija koje unosite u organizam. Treninzi snage stvaraju moćno oružje u borbi protiv viška kilograma, i to na duže staze. Evo u čemu je tajne. Trening s utezima gradi vaše mišiće, a rast mišića ubrzava vaš metabolizam, što znači da vaše tijelo sagorijeva kalorije čak i dok se odmarate. Zvuči dobro, zar ne?

Treninzi snage su dinamičniji od kardio treninga, a borba sa samim sobom poseban je izazov. Stavite rukavice za vježbanje i uhvatite se u koštac s utezima. Uživat ćete u svakodnevnim malim pobjedama.

KOLIKO TREBA TRAJATI EFIKASAN KARDIO TRENING?

Kardio vježbe mogu se provoditi na nekoliko načina, a kako bi bile učinkovite i i da iz njih izvučete sve benefite koje nude. Svaki trening možete započeti kardio programom u trajanju od 20 minuta, a nakon toga se posvetite vježbama snage, s utezima za oblikovanje tijela, a zatim i vježbama istezanja.

Drugi prijedlog je da jedanput do dva puta tjedno prakticirate 45 minuta kardio treninga, a da ostale termine odvojite za vježbe koje su prilagođene vašim potrebama, sposobnostima i ciljevima.

Kardio trening, osim klasičnog vježbanja u teretani, može uključivati ​​i plivanje, veslanje, boks ili brzo hodanje. Budući da treninzi često mogu biti monotoni, kombinirajte ih, pronađite nekoga tko je u sličnoj formi kao vi i vježbajte u društvu. To je dobar način da se međusobno motivirate i ne odustanete od treninga.

ZA ONE KOJI NISU LJUBITELJI TERETANE I STRIKTNIH TERMINA ZA VJEŽBANJA

Ako niste ljubitelj teretane i ne volite treninge u zatvorenom prostoru, ili ne želite svaki dan odvojiti sat vremena za trening, možete napraviti vlastiti plan treninga tijekom dana. Tri puta dnevno po deset minuta brzog hodanja uz ostale dnevne aktivnosti sagorjet ćete dovoljno kalorija i učiniti da se osjećate bolje i pokretljivije. Vježbajte brzu šetnju od autobusne stanice do ureda, idite uz stepenice umjesto liftom ili jednostavno hodajte s ruksakom na leđima. Za to vam nije potrebna posebna oprema. Odaberite ruksak s posebnim odjeljkom za tenisice i kad god vam zatreba, one su vam nadohvat ruke.

Brzi tempo života diktira nova pravila, pa se moramo prilagoditi i nikada ne odustajati od aktivnosti koje nam donose dobrobiti.

Nedavna istraživanja govore o takozvanom intervalnom treningu, koji uključuje niz vježbi u intervalima nekoliko puta dnevno. Osim klasičnog treninga u teretani s intervalima, to može biti i brzo hodanje, plivanje, brza vožnja bicikla s usponima i opterećenjem. Ova vrsta treninga ne opterećuje, dobra je dugoročno, može se primjenjivati ​​svaki dan i daje vidljive rezultate koji se ogledaju u zavidnoj formi, dobrom zdravlju i izgledu.

Zaključak je sljedeći. Stručnjaci se slažu u jednom - dobar plan treninga je onaj koji uključuje kardio i trening s utezima. On dovodi do najboljih i brzo vidljivih rezultata, pokreće vaše tijelo i uz zdravu i uravnoteženu prehranu oblikuje zdrav način života na duge staze. To bi trebao biti cilj svakoga od nas!

Mišići rastu i postaju vretenasti, masne naslage se nezaustavljivo tope, a vi postajete zadovoljniji i motiviraniji za trening.

Neka vas ne obeshrabre predstojeći jesenski dani koji su pred nama! U našim trgovinama i web shop-u pronaći ćete veliki izbor opreme za trening, što je pravi vjetar u leđa i motivacija za svaki dan i za sve vremenske uvjete. Nema izgovora, zdravlje je uvijek na prvom mjestu!

Sport Vision tim

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara

Slični članci

21.
Sep.
2021.
Magazin
Jesen nam polako kuca na vrata. Ispratili smo ovogodišnje ljetne trendove i polako se opraštamo od ljetnih dana i tropskih stylinga.
20.
Sep.
2021.
Magazin
Kroz sport djevojčice uče važne životne vještine poput timskog rada, vodstva i samopouzdanja.
14.
Sep.
2021.
Magazin
Posjeti nas jer te čekaju fantastične prilike za uštedu.
10.
Sep.
2021.
Magazin
Do 20% popusta uz Sberbank Mastercard karticu
10.
Sep.
2021.
Magazin
Nove kopačke inspirirane su ključnim karakteristikama dobre igre: trenutnim ubrzanjem, instinktom i agilnošću.
31.
Aug.
2021.
Magazin
Do povratka u školske klupe ostalo je još samo nekoliko dana.
22.
Aug.
2021.
Magazin
Popusti koji se ne propuštaju!