U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Gym vreća |
Spol | Unisex |
Namjena | Nogomet |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Logotipi | Performance |
Materijal/Tehnologija | Eco |
adidas Real Madrid unisex vrećica za trening originalan je izbor za nošenje sportske opreme i malih rekvizita.
Vatreni ste fan kluba Real Madrid?
Zašto ne biste to svima i pokazali.
Printani grb kluba na prednjoj strani je simbol koji govori sve jezike svijeta, te svako razume ljubav prema nogometnom klubu.
Jednostavan glavni pretinac, kapaciteta 16,5L, je mjesto gdje gdje možete brzo spakirati stvari i spremni ste za izlazak.
Vezice koje zatvaraju vrećicu su istovremeno i remenje za nošenje preko ramena.
Džep sa strane koji se zatvara patentom drži vaše dragocjenosti na sigurnom mjestu.
Napravljen je od najmanje 60% recikliranog sadržaja, te predstavlja samo jedno od rješenja za suzbijanje plastičnog otpada.
Učinite nešto dobro za planetu čineći sebi dobro.
Jednostavan i višenamjenski model odgovara jednako potrebama muškaraca i žena, pa ga možete dijeliti sa svojim partnerom.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.