Veličine u CM |
---|
Povucite scroll udesno za sve veličine
KAKO ODREDITI VELIČINU?
Pratite ova jednostavna uputstva po koracima kako biste što bolje odredili svoju veličinu
1. Nagazite na papir tako da peta lagano dodiruje zid na pozadini
2. Označite kraj svog najdužeg prsta na papiru (možda će vam trebati prijatelj koji će vam pomoći) i izmjeriti od zida do oznake
3. Napravite isto za drugo stopalo i usporedite mjerenje s našom tablicom veličina da biste dobili ispravnu veličinu.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Muškarci |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Odrasli |
Boja | Bijela |
Logotipi | Originals |
Materijal/Tehnologija | Eco |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas Retropy E5 su muške lifestyle tenisice koje će svaki tvoj dan ispuniti udobnošću.
Ukorijenjene u arhivskom stilu trčanja, odaju počast klasiku iz sedamdesetih godina prošlog stoljeća s blistavim, dobrim izgledom.
Moderna su verzija legende Racing 1, jednog od najpoželjnijih adidas arhivskih dizajna iz 80-ih.
Tenisice su sportskog izgleda, niskog profila s klasičnim vezanjem.
Tekstilni gornji dio s ušivenim antilop preklopima daje savršenu udobnost i prozračnost za svježinu tvojih stopala.
Prilagodljivi BOOST jastučići daju potpuno modernu udobnost i odličnu amortizaciju i povrat energije u tvoja stopala sa svakim korakom.
Djelomično su napravljene od recikliranog sadržaja nastalog od proizvodnog otpada.
Gumeni potplat je otporan i izdržljiv na različitim površinama i omogućava višesmjerno prianjanje.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.