Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Djeca |
Namjena | Lifestyle |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Logotipi | Originals |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas Superstar 360 su dječje unisex tenisice koje proslavljaju ljepotu i prijateljstvo.
Inspirirane su čuvenim modelom i tradicijom dugom 50 godina.
Svjetski poznate adidas tenisice s gumenom školjkom na prednjem dijelu susreću se sa svjetski poznatom Hello Kitty.
Imaju rastezljivu dvoslojnu mrežu i jednodjelni dizajn, bez vezica, što omogućava lako oblačenje i skidanje i više vremena za igru.
Napravljene su od niza recikliranih materijala s gornjim dijelom koji ima najmanje 50% recikliranog sadržaja.
Ove funkcionalne adidas tenisice s Hello Kitty na njima propagiraju prijateljstvo i prave vrijednosti.
Gumeni potplat je otporan i izdržljiv na različitim površinama i omogućava izdržljivo višesmjerno prianjanje.
Mališani će obožavati ovaj model tenisica i zbog udobnosti i zbog čuvene mace.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.