U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
Besplatna dostava za narudžbe iznad 70 €
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Tenisice |
Spol | Djeca |
Namjena | Outdoor |
Brand | adidas |
Uzrast | Djeca |
Logotipi | Performance |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Čistiti suhom mekom četkom |
Indikator veličine | Istaknuto na pakiranju |
adidas TERREX AX2R su unisex dječje lifestyle tenisice koje su idealne za aktivnu djecu koja provode dosta vremena na otvorenom.
Ove tenisice su dizajnirane da budu vrlo lagane i da se koriste po suhom vremenu.
Gornji dio je napravljen od sintetičke kože i mrežastog materijala, i pojačan je u predjelu prstiju kako bi bile što otpornije na trošenje i trganje.
Srednji potplat primjenjuje Climawarm i PrimaLoft tehnologije koje regulira toplinu unutar same tenisice.
Sam srednji potplat je napravljen od Adiprene materijala koji je vrlo savitljiv i amortizira njihov svaki korak.
Traxion gumeni potplat odlično prianja za svaku podlogu i nudi stabilnost.
Obucite im adidas TERREX AX2R unisex dječje lifestyle tenisice i omogućite im kvalitetu, stabilnost i udobnost.
SPECIFIKACIJA PROIZVODA:
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.
Posljednje ocjene proizvoda