Pretraži stranicu
adidas Čarape Graphic
Šifra artikla: HN5736
adidas

adidas Čarape Graphic

Šifra artikla: HN5736
Šifra proizvođača: EVL11
adidas GRAPHIC su dječje čarape koje dolaze u pakiranju od tri para..

U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brandova izrađene od recikliranih, veganskih, biorazgradivih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.

14,99
14,99
14,99
Ušteda: 0,00
Obavijesti me o sniženju
Veličine EU
Veličine
Veličine CM
  • KL 25-27
  • KM 22-24
  • KXL 28-30
  • KXXL 31-33
  • XS 34-36
  • S 37-39
  • M 40-42
  • L 43-45
Izaberite količinu: 1 Kom
2
1
Potrebno je odabrati željenu veličinu
Sačuvajte u listi želja

Besplatna dostava za narudžbe iznad 50€

Sačuvajte u listi želja
Karakteristika Vrijednost
Kategorija Čarape
Kategorije EQU
Spol Dječaci
Namjena Trening
Brand adidas
Uzrast Uzrast-kids
Logotipi Performance
Materijal/Tehnologija Eco

adidas GRAPHIC su dječje čarape koje dolaze u pakiranju od tri para.

Dodajte malo zabave u ladicu za čarape vaše djece.

Svejedno da li se igraju u dnevnoj sobi ili s prijateljima u parku, ove čarape će im pružiti cjelodnevnu udobnost.

Njihova mekana manžeta će pružiti dodatnu udobnost i podršku.

Napravljene su od mješavine recikliranih i obnovljivih materijala.

SPECIFIKACIJA PROIZVODA:

  • Dječje čarape
  • Tri para
  • Elastična manžeta
  • Strojno pranje

  • adidas

    Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrirao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da osigura sportašima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Jessi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.

    Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržište sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone s potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.

    adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportaše koji zahtijevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, nogomet, košarka i trening.

    Trenutno nema komentara
    adidas Čarape Graphic
    Čarape
    adidas Čarape Graphic