Pretraži stranicu
Znate li čitati deklaracije skijaške i zimske odjeće?
Novosti
06.12.2016.
Novosti

Znate li čitati deklaracije skijaške i zimske odjeće?

06.12.2016.

Ako ove sezone planirate odabrati upravo Hellytech, važno je da artikle perete na maksimalno 40 stupnjeva, ne stavljate omekšivač prilikom pranja je on može razgraditi tehnologiju te ne sušite u sušilici za rublje.

 

Niske temperature su nam već pokucale na vrata, jedino što još čekamo jest – snijeg. No, da bi se skijanje, sanjkanje, ali i klasična šetnja snijegom pretvorila u pravu zimsku avanturu, prije svega, potrebno je odabrati kvalitetnu zimsku obuću i odjeću.

Goretex, Sympatex, Dermizax, PowerTex – koje oznake pratiti?

Membranska odjeća prvenstveno je osmišljena da bude dobar izolator od vanjskih uvjeta kao što su vjetar, kiša, sunce, vlaga i hladnoća pa je veoma važno da odjeća ima dobru ventilaciju. Zašto je to toliko važno? Prisjetite se svog izlaska na snijeg. Isprva vam je veoma hladno, no već nakon prvog spusta na skijama, tijelo se zagrije. Zbog toga je veoma važno odabrati odjeću koja ''diše'' tako da nakon svake aktivnosti, vaša odjeća ostane suha.

Isto tako, veoma je važno adekvatno odabrati materijal prema stupnju vodonepropusnosti.

Najčešće oznake za vodonepropusnost na artiklima su od 1.000 mm do 18.000 mm. Odjeća koja nosi oznake membrana kao što su npr. Goretex, Sympatex, Dermizax, PowerTex, obično imaju zaštitu 18.000 mm ili više te se smatraju najkvalitetnijim komercijalnim zaštitama.

Jakne koje sadrže oznaku 3.000 mm već dobro podnose loše vremenske uvjete pa uz njih bez problema možete dva, tri sata provesti na kiši.

Za sve one koji zimi rekreativno borave na otvorenom, sasvim je dovoljno da odaberu jaknu oznake 6.000 mm jer takve jakne mogu održati tijelo suhim, a s druge strane odlično ''disati'' i biti prikladne za svako godišnje doba. Ako ipak spadate u onu skupinu koja većinu vremena zimi provodi u prirodi, tada se isplati kupovati jaknu najvećeg ranga.

 

Kondenzacija odjeće

Problem do kojeg često dolazi kod ovakvog zimskog asortimana jest kondenzacija. Kako biste smanjili njezine utjecaje, najbolje je odjevati se slojevito. Prvi sloj, Baselayer, nužan je kako bi majica upila višak vlage te nakon toga dolaze ostali slojevi odjeće.

Upravo je zbog toga prilikom kupnje potrebno obratiti pozornost na Breathebility, odnosno, oznaku koja vam pokazuje kako artikl ''diše''. Omjer ispod kojega ne biste trebali ići jest 3.000 do 4.000 G/SQM/24 HRS. Kao i u slučaju vodonepropusnosti, ova oznaka također govori o kvaliteti materijala - što je brojka veća to će materijal manje kondenzirati.

Ako želite biti potpuno spremni, pratite i Windstopper oznake kako bi vas odjeća odlično štitila i od vjetra.

 

Koji brand odabrati zimi?

Sport Vision u svojoj ponudi ima nekoliko brandova koji u svojoj zimskoj kolekciji koji će vam olakšati boravak na nižim temperaturama. Neke od njih sigurno već znate, a neke ćete sada pobliže upoznati.

Helly Hansen – za sve skijaše i boardere

Helly Hansen u svojoj zimskoj kolekciji sadrži asortiman namijenjen skijašima i boarderima koji je odličan za sve vremenske uvjete zbog materijala izuzetnih tehničkih karakteristika.

Unutar Helly Hansen asortimana najvažnija su dva pojma – Hellytech XP artikle kategorizira dvostruka vodonepropusnost i odlična ventilacija zraka te Hellytech koji je standard za pojam vodootpornosti i izuzetno dobre propusnosti zraka.

Ako ove sezone planirate odabrati upravo Hellytech, važno je da artikle perete na maksimalno 40 stupnjeva, ne stavljate omekšivač prilikom pranja je on može razgraditi tehnologiju te ne sušite u sušilici za rublje.

Helly Hansen se ponosi troslojnim sistemom oblačenja za potpunu zimsku sigurnost. Prvi je sloj zadužen za toplinu, drugi je termički te služi za isparavanje znoja u treći sloj, a zadnji, zaštitini, sloj nužan je za vodootpornost.

Zimi je veoma važno tijelo održati suhim čak i za vrijeme aktivnosti u kojima se znojimo. Helly Hansen Lifa tehnologija ima zadatak da preseli vlagu dalje od vašeg tijela i održi vas suhim. Posebni modeli za hladne zimske dane sadrže unutarnji sloj napravljen od life, a vanjski od merino vune.

 

IcePeak – inspiriran svjetskim trendovima

IcePeak je jedan od najjačih sportskih brandova u Europi i donosi sportsku odjeću za odrasle i djecu. Brand je inspiriran svjetskim trendovima i mladenačkim stilom života. Nekoliko glavnih karakteristika IcePeak asortiman su antibakterijski tretirani materijali, antipilling tretman koji odjeću duže vremena drži očuvanom, cool tech za najbolji mogući prijenos vlage, icestretch tkanine koje ne mijenaju svoj oblik te su veoma udobne i zbog toga odličan odabir za sve one koji se bave aktivnostima koje zahtjevaju potpunu slobodu kretanja.

Colmar – jedan od najstarijih sportskih brandova

Colmar je jedan od najstarijih i najpoznatijih ski brandova na svijetu. Poznata lica koja možete vidjeti u njihovoj odjeći su Ivica Kostelić, ali i cijeli hrvatski CRO SKI tim. Glavne karakteristike Colmar asortimana su vodonepropusnost, vodoodbojnost, prozračnost i ''disanje'' materijala.

Osim kvalitetnih zimskih materijala, u zimskom asortimanu, možete pronaći i tehnologiju za sve rekreativce koji vole boraviti na otvorenom. Recco detektori nalaze se u Helly Hansen, IcePeak i  Colmar jaknama te pomoću njih, spasioci jednostavno mogu detektirati svakog tko nosi jaknu.

 

I Sport Vision obožava zimu te je za sve rekreativce i ozbiljnije skijaše pripremio odličnu ponudu zimskog asortimana. Provjerite ponudu i odaberite svoju zimsku kombinaciju već danas.

Slični članci

28.
Mar.
Novosti
Svaki drugi ponedjeljak u mjesecu u partnerskim trgovinama od 18:00h do 20:00h čeka te jedinstvena ponuda!
27.
Mar.
Novosti
S proljetnim danima stiže potreba za novim sportskim aktivnostima i za novom sportskom opremom, a Sport Vision je osigurao da prođeš što p...
26.
Mar.
Novosti
Jedna od tema o kojima se najviše raspravlja u fitness industriji je kardio i gubitak masnoće. Ono što ljude najviše zanima je da li je ...
25.
Mar.
Novosti
Donacija koja budi nadu! Kupnjom u Sport Vision trgovini pomozi Crvenim Nosovima u humanitarnoj inicijativi!!      
19.
Mar.
13.
Mar.
Novosti
Nešto “novo i uživo” 18. ožujka u Zagrebu!
12.
Mar.
Novosti
Sport Vision pripremio je vrhunsku tjednu akciju uz Sport&Bonus loyalty karticu!
06.
Mar.
Novosti
SPORT&BONUS je loyalty program koji pruža različite pogodnosti kupcima!
28.
Feb.
Novosti
Neka svaka žena ovih dana ima izgovor za otići u shopping! 
26.
Feb.
Novosti
Toliko je jednostavno! Našu poklon karticu moguće je iskoristiti u bilo kojoj Sport Vision, Buzz, Champion i The North Face trgovini u Hrvatskoj te na...